hjälpmigsnälla Postad 20 mars, 2018 Share Postad 20 mars, 2018 jag kan inte få mitt ljud att fungera i både mina högtalare eller hörlurar, finns det någon expert som kan hjälpa. detta är hur det ser ut Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vertpre Postad 20 mars, 2018 Share Postad 20 mars, 2018 Hur ser det ut i Enhetshanteraren vid Ljud enheter? Har ljudet fungerat tidigare? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hjälpmigsnälla Postad 20 mars, 2018 Trådskapare Share Postad 20 mars, 2018 ja det har fungerat och sen så uppdaterade jag min dator och efter det har inte mitt ljud fungerat Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vertpre Postad 20 mars, 2018 Share Postad 20 mars, 2018 Hur ser det ut i Enhetshanteraren vid Ljud enheter? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pelle Penna Postad 21 mars, 2018 Share Postad 21 mars, 2018 Har du högerklickat på Ikonen för volymkontroll längst ned till höger i aktivitetsfältet. Välj uppspelningsenheter och kontrollera att du har högtalarna aktiverade. Det finns ju även en felsökare där. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pelle Penna Postad 21 mars, 2018 Share Postad 21 mars, 2018 Sorry Tittade inte på din bild Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hjälpmigsnälla Postad 21 mars, 2018 Trådskapare Share Postad 21 mars, 2018 9 timmar sedan, vertpre säger: Hur ser det ut i Enhetshanteraren vid Ljud enheter? vad menar du ??? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vertpre Postad 21 mars, 2018 Share Postad 21 mars, 2018 Högerklicka på Start (Windowsloggan) och välj Enhetshanteraren. Finns det några utropstecken eller varningstecken där? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hjälpmigsnälla Postad 21 mars, 2018 Trådskapare Share Postad 21 mars, 2018 2 timmar sedan, vertpre säger: Högerklicka på Start (Windowsloggan) och välj Enhetshanteraren. Finns det några utropstecken eller varningstecken där? ahaa, nej jag har prövat att göra allting, jag har uppdaterat drivrutin och avinstallerat, ingeting funkar asså........... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hjälpmigsnälla Postad 21 mars, 2018 Trådskapare Share Postad 21 mars, 2018 och sen står det så här när jag försöker uppdatera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vertpre Postad 21 mars, 2018 Share Postad 21 mars, 2018 När du uppdaterar drivrutinen via Enhetshanteraren ska du inte låta Windows söka efter en drivrutin, om det är det du gör. Du väljer "drivrutin som redan finns på datorn". Sedan klickar du på "Låt mig välja från lista......" Där väljer du "High Definition Audio Device" inte "IDT High Definition... och Nästa. Det kommer upp en varningsruta och där klickar du Ja. Fungerar inte detta får du söka efter drivrutin på ditt moderkorts hemsida eller datortillverkarens hemsida. Vill du ha hjälp med det behöver berätta vad du har för något. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.