-
Liknande Innehåll
-
Av hjklö
Hoppas någon klok kan hjälpa mig med ett litet men irriterande problem som uppstått hos mig (Win 10 Home v. 20H2).
När jag arbetar i Utforskaren och gör sånt man brukar göra där (dvs. skapa mappar, klipp och klistra filer, radera filer, döpa om dem osv) syns inte ändringen förrän jag klickar på uppdatera-knappen. Hur får jag tillbaka funktionen så som det brukar vara - att ett enter-tryck bekräftar t.ex. filnamnsändringen och det nya namnet syns på en gång?
-
Av Mesa
Hej! Jag undrar om det finns något sett att göra bilderna synliga i Windows Utforskaren?
För att slippa klicka på IMG- ikoner för att se vad det är för bild.
-
Av Anders MN
Hej
Ibland kommer jag inte åt sökfältet i Utforskaren. Fältet syns som vanligt, men det tillåter inte inmatning. Jag har inte lyckats lista ut varför eller när det blir så. Det verkar vara helt oberoende av vilken katalog/mapp jag provar att försöka söka i. Sjukt irriternade!
-
Av christer51
Hej på Er!
Nu har det blivit strul på datorn igen. Jag har väl städat den för noggrant antar jag!? Nåväl.. jag kan inte öppna bildfiler (jpg, jpeg m.fl.) med Foton längre och jag kan inte öppna nfo-filer heller, då startar system information, som ju inte kan öppna den filtypen.
Jag har öppnat Kontrollpanelen och försökt att ändra så att Notepad öppnar nfo-filer och ..Ja det går en gång men sedan är det samma sak igen. När jag försöker ändra i kontrollpanelen så blir jag hänvisad till App Store som inte startar!! Va, man kan ju bli tokig!!
När det gäller Bildfiler så är det rätt valt.. Foton ska öppna jpg, jpeg, jpe,jxr och allt vad de heter men det fungerar inte.. Appen startar inte, kommer det upp på en liten ruta.
Vad kan jag göra här? Det kanske är fler filer som har fel association, vad vet jag!?
Hjälp behövs. Tack på förhand!!!
-
Av UllaEames
Hej !
Efter att jag skrivit ett Worddokument och sparat detta kan jag visserligen se dess rubrik under "dokument" med pdf-symbolen framför sig men då jag dubbelklickar på dem för att öppna den går det inte för Adobe Reder Dok. kommer med felmeddelande "because it is either not a supported file type or because the file has been damaged". Vad göra?
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
-
Obesvarade ämnen
-
Nya ämnen
-
-
Aktuella jobb
- IT-samordnare och förvaltareStockholm (Län)
- ServiceNow Software EngineerStockholm (Län)
- Systemutvecklare till avdelningen It-utvecklingStockholm (Län)
- Identity & Access Management ArchitectStockholm (Län)
- Salesforce Technical ArchitectStockholm, Gothenburg or Malmo
- IT-samordnare och förvaltare