Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Cyborg V7 Tangentbord fungerar inte


Druid23s

Rekommendera Poster

Hej! När jag uppgraderade till Windows 10, så slutade mitt Mad Catz Cyborg V7 tangentbord att fungera. Jag har prövat det mesta, bland annat: Prövat ett annat tangentbord i min dator, och det funkar. Prövat mitt tangentbord (Cyborg V7) i en annan dator, och det funkar. Försökt att avinstallera och installera drivrutiner, men då känner den inte av tangentbordet när den ska installera "Please plug in the device". Jag har prövat att avinstallera allt som har med tangentbordet och göra i registerfilerna med hjälp av regedit.exe, för att sedan försöka installera det på nytt, men det funkar inte. I enhetshanteraren så stod det "Cyborg V7", med en liten varningstriangel bredvid, och det stod även "Den här enheten har installerats korrekt", eller något i den stilen. Men nu så finns den inte där längre, utan nu står den som "Okänd enhet". Jag har skickat till Mad Catzs support, men får inget svar. Har även försökt leta efter svar på internet eller folk med samma problem, men hittar inget.
Hoppas nu att det finns någon här som kan hjälpa mig!

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saknas en korrekt drivrutin uppenbarligen. Du kan bara hoppas att det med tiden dyker upp en som passar ditt tangentbord och Win10.

 

post-8996-0-37112900-1440483836.png

som synes saknas Win10 som val på deras hemsida. Du kan alltid testa med senaste drivrutin för Win8, det kan kanske kunna fungera men inte helt säkert.

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...