Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tävla med ditt skrivbord - vinn superdator värd 18 000!


Andreas Thors

Rekommendera Poster


Här kommer mitt skrivbord från min andra dator.

Camp nou.bmp

Bakgrunden är Camp nou och ikonerna representerar Barcelonas laguppställning. Om man tittar riktigt noga ser man att t.ex IE ikonen heter Henry och word ikonen heter Xavi. Men papperskorgen gick inte att byta namn på så det blev en riktigt kass målis.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 356
  • Skapad
  • Senaste svar
Gorgoroth_72

Rent och snyggt, men dubbelklicka och alla ikoner kommer fram och är grupperade precis så som jag vill ha dom.Gorgoroth_72-skrivbord-st?ngt.jpg


Och här är det med alla ikonerna framme.
Gorgoroth_72-skrivbord-?ppnat.jpg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hel Och Ren

Hej!

Här är detta jag har på min XP pro! Kortet är taget med Mobiltelefon!

APC - 2009.04.02 07.57 - 001.3d.bmp


Då jag också kör med WINDOWS 7 så undrar jag då OM man får lägga upp 2st eller är det 1st per person?

Mvh
Helren
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hel Och Ren

Pyrotech, Son Of The Dragon med GIGABYTES nya Ultra Durable3-teknik på moderkortet, dubbla kopparlager för bättre prestanda och lägre energiutveckling.


Tillsammans med Pyrotech drar vi igång en riktigt kul tävling för alla våra Smart-medlemmar. I potten ligger den grymma speldatorn Pyrotech, Son Of The Dragon (värde: Cirka 18 000 kronor).

Hur tävlar du? Ta bara en skärmdump på ditt skrivbord, komplett med ikoner och allt, och ladda upp i den här tävlingstråden. En jury från PC för Alla väljer ut det bästa, roligaste, smartaste, knäppaste eller finaste.
(Här kan du kolla in vår senaste skrivbordstävling för inspiration.)

Så här laddar du upp:
1. Bli medlem i PC för Alla Smart, om du inte redan är det (klicka här, och klicka sedan på länken för att registrera dig).

2. Ta en skärmdump på ditt skrivbord, komplett med ikoner och rubbet. (Tryck på Print screen på tangentbordet, öppna ett bildprogram som Photoshop, Paint, Painshop Pro eller liknande och klistra in bilden, spara bilden som en fil, till exempel .jpg eller .bmp.

3. Klicka på knappen ovan för att skriva ett nytt inlägg i den här tråden.

4. Klicka på den lilla gula knappen med ett berg på för att lägga till en ny bild. Klicka på Bläddra, och leta upp bildfilen på din hårddisk. Klicka på Ladda upp.

5. Klicka på Svara för att skicka upp ditt bidrag. 

Tävlingen pågår till och med söndagen den 26 april 2009. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Lycka till! Rock-apa



Hej!

Vad är detta för syfte egentligen?

Är det för att få in mer NY registrerade?

Eller är det bara en "sk vanlig" Tävling om bilder/skrivbord för att mer eller mindre vara snäll *Ler*?

Och en sak till eftersom jag då har 2st olika Operativsystem "Som säkerligen fler än jag har" får man då lägga in från båda Operativsystemen eller är det bara ett per Konto/Pers?

Mvh
Helren
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

desktop.jpeg

Dags för ännu en uppfriskande dag på jobbet.
Jag kollar utrustningen en sista gång och kastar mej sedan ut..

..och landar vid fikaautomaten.
Återvänder med en kopp kaffe och hinner precis svara i telefon.
Sedan är det dags att skriva dagens första e-mail.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

frog bkg.jpg
Ett av mina få egna digitala verk fick bli mitt skrivbordsunderlägg. Har inte riktigt bestämt mig än för vilken omgivning den skall vistas i men det kommer nog till mig i en dröm eller nåt Totalt galen 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Thors
Helren @ 2009-04-02, 08:27


Hej!

Vad är detta för syfte egentligen?

Är det för att få in mer NY registrerade?

Eller är det bara en "sk vanlig" Tävling om bilder/skrivbord för att mer eller mindre vara snäll *Ler*?

Och en sak till eftersom jag då har 2st olika Operativsystem "Som säkerligen fler än jag har" får man då lägga in från båda Operativsystemen eller är det bara ett per Konto/Pers?

Mvh
Helren


Vad det är för syfte? Får vi inte ha en tävling för våra kära forummedlemmar? Tungan ut Självklart vill vi få fler meddlemmar, men också göra något kul för de medlemmar vi har! 

Ladda upp flera bilder om du vill, i slutändan är det en jury som utser vinnaren.

Lycka till! Pompom
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fishsurfing.jpg
Hej igen! Läste några inlägg om ifall det var möjligt att tävla med fler bidrag...så jag tänkte att jag chansar och skulle det inte vara ok så bortse bara från detta bidraget så kör jag bara med min 3 ögdade groda helt enkelt Tumme upp ...det står ju faktiskt inte någonstans att man bara får skicka in ett exemplar....Visslar Puss och kram på er alla Stor kram

<redigerat>
...hmmm hehe se där..jag borde läsa de reviderade versionerna av instuktionerna helt enkelt haha
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dragon.jpg
Eftersom det var tillåtet att ladda upp flera så kör jag väl på tills jag tröttnar Rock-apa
Ritad i Photoshop med hjälp av en Wacom.  ...syns dåligt här men det är berg och växter och sånt i bakgrunden...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


namnlös.JPG

Så här ser skrivbordet ut på dom andra kontona på min dator. När jag la upp bilden första gången trodde alla att dom hade gjort sönder min dator när dom skulle använda den. Om någon inte vet så är bakgrunden en bluescreen.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Desktop001.PNG

Det ska vara stilrent, enkelt och ljust. Bilden i mitten är egentligen loggan för Counter-Strike, men jag tog bort SMGn som han höll i och ritade en hammare. =)

Jag drar ikonerna då:
  • Papperskorgen
  • Counter-Strike: Source - Känt FPS-spel från Valve. Ikonen har JAG gjort! =)
  • Free Rider - Ett spel där man ritar en bana och kör den med BMX. Genvägen länkar till en lokal HTML-fil som jag har gjort med spelet inbäddat. Även denna ikonen har jag gjort.
  • Far Cry - FPS-spel från 2004. Skitskoj! Ehm... jag har gjort ikonen.
  • Nord - OMG! Världens bästa onlinespel! Även denna ikonen är ett verk av mig.
  • Zed Counter v 2.47 - Ett program jag gjorde för att räkna saker (främst i Nord).
  • 3D Pinball. Ett spel som följer med Windows XP men som jag kopierade över till min Vista-dator. Skitkul!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...