Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tävla med ditt skrivbord - vinn superdator värd 18 000!


Andreas Thors

Rekommendera Poster

  • Svars 356
  • Skapad
  • Senaste svar
Vista FTW.jpg





Mitt skrivbord, stilrent och funktionellt. Gjort själv med hjälp av paint (:

Hoppas ni gillar den <3 

(Man ser kanten lite dåligt på grund av att den också är vit, ni får tänka er)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bidrag.jpg

Man blir väl med i finalen om man har Vista tansformation pack 9.1 och XP pro OS med favorithobbyn Modellsegelflyg med RC styrning av självbyggd modell fångad just i startögonblicket. Kan man kombinera Elektoronik och Data på ett bättre sätt vid fyllda 67?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt skrivbords utseende för närvarande. Kroppsmålningarna föreställer några av Pink Floyds album omslag.

Gogges nuvarande skrivbord.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

carljohanemil
PCforallascreenshot.png

Simplicty above all... Det man använder mest skall vara lättillgängligt, allt annat får maka på sig.
Hoppas ni gillar den, jag gör det i alla fall!

Jag önskar alla som läser detta en trevlig helg.

--
Johan

Edit: Fullstorlek här (imageshack) om ni vill granska den närmare :)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dump_pcforalla.jpg

Här ovan är mitt skrivbord. Så stilrent och funktionellt som möjligt.
Jag behöver aldrig minimera för att hitta genvägar på skrivbordet, utan (nästan) allt finns istället längst upp på skärmen. Under genvägarna ligger listan med öppnade fönster. Till höger om dessa två rader visas aktiva program som körs i bakgrunden. Jag älskar hur jag har aktivitetsfältet. Ler

Som ni ser har jag en bakgrundsbild med Android-roboten. Denna bilden har jag för att jag älskar färgerna och hur roboten ser ut.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

segevang_malmo.jpg

En bild jag själv har tagit, svårt att tro att man är inne i en storstad.

Hade den som bakgrund hela sommaren förra året. Cool

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

desktop.PNG
Bilden på vargen är tagen själv på kolmorden. Har editerat bort staket och lagt till "gryningen".
Jag har inga ikoner på skrivbordet synliga för att jag tycker att dem är fula och bara ivägen, istället har jag e fullproppad startmeny Fundersam även genvägs menyn. Har standard tema för windows xp MCE för att jag tycker att det är så sjukt snyggt! Om någon vill ha bakgrunden säg till då jag delar gärnam ed mig.

// Hasseltun
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Untitled-1.jpg

ganska orent för tillfället. vill bli av med alla ikoner först och främst, och sen kanske jag även tar bort gamercarden.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...