-
Liknande Innehåll
-
Av Mathias G
Vårat antivirus program går ut om ca 1,5 månad. Är det någon som har erfarenhet av Bitdefender eller har något annat tips på antivirus program. Idag kör vi Norton 360.
-
Av Mathias G
Någon som har problem med "Apple-TV Remote" på iPhone 6. alltså den funktionen som är inbyggd i iOS nu mera. Får inte bonussonens Apple-TV3 att dyka upp i hans telefon. I min egen telefon dyker den upp direkt. Har en nyare version av iPhone. Någon som vet om det finns någon vettig lösning på detta? Eller är lösningen helt enkelt att skaffa en nyare iPhone för att lösa det hela?
/Mathias
-
Av Mathias G
Någon som vet hur man gör för att debitera appar tillfälligt på ett annat kort än det som är angivet av huvudägaren för familjedelningen.
Just nu kan jag inte ens se mitt egna kort som ligger med sedan långt innan vi började använda Apples familjedelning.
Detta borde gå att lösa men jag har gått bet på hur det skulle gå att lösa.
/Mathias
-
Av Simale
Jag har en android telefon som jag installerat PC för Allas app på. Sedan en nyligen gjord uppdatering så får jag en liten orange cirkel med en siffra på appens genväg. Hur inaktiverar jag det? Har redan provat med att inaktivera notifieringar för appen utan att det hjälpte.
-
Av linalundegard
Har ett hemmabiosystem som är kopplat till en DVD-spelare och fungerar utmärkt med ljud från dvd som film eller cd-skivor. Jag får dock intew något ljud ut från TV:n till hemmabiosystemet. Allt är av märket LG så de borde ju inte vara några problem att koppla ihop. Har testat med hdmi-sladd från tv till dvd och även optisk kabel från optical digital audio out i tv:n till optical audio in i dvd-spelaren. Förstår inte vad som är fel. Har testat att ändra på ljud-inställningarna i tv:n också men inget hjälper. Hur gör jag?
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
-
Obesvarade ämnen
-
-
Nya ämnen
-
-
Aktuella jobb
- Backend-Utvecklare (C# .NET) till Hjärt-Lungfonden, StockholmStockholm (Län)
- SENIOR MANAGER IMPLEMENTATION SERVICESStockholm (Län)
- IT Manager to Aaro Systems, StockholmStockholm (Län)
- AV-teknikerStockholm (Län)
- Systemutvecklare RustSolna (Stad), Stockholm
- Backend-Utvecklare (C# .NET) till Hjärt-Lungfonden, Stockholm