Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Söker defekta grafikkort


Tunkan
 Share

Rekommendera Poster

Hejsan alla glada. ?

Jag söker defekta grafikkort med minst 6gb minne. Allt av intresse. Mest intresserad av 1080 ti eller bättre. Hör gärna av er om ni sitter på defekta kort. Eller vet var jag bör söka. Betalar gärna ett par slantar om så önskas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla Tradera, sett några defekta där för ett tag sen, men kanske inte just den modell du önskar.

 

Och defekta, är det bara fläkten/ar du kan laga vad jag tror, inget annat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du kunskapen och verktygen så kan du laga mer än fläkten. Om fläkten har lagt av behöver kortet inte vara defekt. Defekta kort i min mening är bland annat de som inte visar bild. Visar konstig bild. Åkt på strömspikar eller åska. Komponenter som har brunnit eller exploderat. Dom flesta som bjuder på Tradera tror nog som du. Att byta fläkt och kylpastan löser problemet. Om inte testar de med att baka kortet. Det kan lösa problemet tillfälligt.

Hur som helst. Det kanske finns några här som har defekta kort eller känner någon som har det??

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Hejsan hoppsan alla glada.

Är på jakt efter defekta grafikkort. Allt av intresse. Kondition och skick spelar ingen större roll. Vore iaf lite kul med historik. Hämtas inom Stockholm. Annars skicka gärna med Schenker. Jag står såklart får porto. Skriv gärna om/hur mycket du vill ha för kortet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, skrev Tunkan:

Hejsan hoppsan alla glada.

Är på jakt efter defekta grafikkort. Allt av intresse. Kondition och skick spelar ingen större roll. Vore iaf lite kul med historik. Hämtas inom Stockholm. Annars skicka gärna med Schenker. Jag står såklart får porto. Skriv gärna om/hur mycket du vill ha för kortet.

Flyttade inlägget till din tidigare tråd i samma ämne.

Mikael63/Moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...