Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

ComHem Trygg Surf


RN93

Rekommendera Poster

Hej allihopa

Jag har idag ComHem och upptäckt att jag har även tillgång till antivirus från dem så kallad Trygg Surf som erhålls av F-Secure.

Jag undrar hur bra den är? Svårt att hitta några recensioner om det förutom en videoklipp där man påstår att det är bluff.

 

Med tanke på att det kostar bara 39kr i månaden upp till 5 enheter så är det bra pris framförallt då man kan betala per månad istället för hela beloppet på en gång.

Annars brukar jag ha Bitdefender Internet Security som skydd mot dator, men nu när jag upptäckt att jag har tillgång till antivirus från ComHem såm erhålls av F-Secure för ett bra 20190119_ComHem.thumb.png.c828f9f469caead4ce8462f4756b3ddb.pngpris så vill man veta lite mer om den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja C har rätt, men glöm inte att Microsofts inbyggda program, Defender, har ryckt upp sig enormt och ligger ofta lika högt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för era svar! :)

Jag undrar även om ComHems Trygg Surf är passerad på "F-Secure Safe" eller kan det vara något annat från deras sortiment?

 

Har haft Avast antivirus i många år men eftersom med åren hade jag märkt att mina enheter blev slöa av Avast så bytte jag till Bitdefender internet Security vilket kändes bättre.

I och med ComHems erbjudandet med Trygg Surf så tänkte jag prova på det. Som jag förstår med ComHems Trygg Surf så erbjuder det bara ytligt  säkerhet och vilket innebär då att för att ha fullständig säkerhet så måste man använda tredje part program som brandvägg.

 

Har läst många olika recensioner för alla de populära virusskydden och oavsett vad man väljer så får man samma bra skydd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...