Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Datorn kraschar! :(


Pejtan

Rekommendera Poster

Vad har du för problem nu?

 

Som jag skrev innan så vet jag inte hur man återställer datorn?

Och går det att bränna filmer/spel på dvd, i så fall, hur gör man?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 81
  • Skapad
  • Senaste svar
Och går det att bränna filmer/spel på dvd, i så fall, hur gör man?

Vilka typer av filmer och spel, varifrån?

 

Ex. spelen har du väl redan antingen på en DVD skiva eller via STEAM eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag skrev innan så vet jag inte hur man återställer datorn?

Har du fortfarande behov att att återställa datorn? Det lät som att den nu fungerade rätt bra, men jag kanske missförstod det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du fortfarande behov att att återställa datorn? Det lät som att den nu fungerade rätt bra, men jag kanske missförstod det.

 

Får fortfarande inte bort den sista "gamla" delen som är kvar efter att programmet för det mobila bredbandet avinstallerats. Setup.exe svarar inte, så kan inte installera den igen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur man gör en återställning till leveransskick varierar mellan datortillverkare och -modeller. Men det brukar vara att man ska trycka på någon särskild tangent tidigt i uppstarten av datorn, men ibland finns det även något program som man startar inifrån Windows. Se om du kan hitta lösningen genom att läsa i manualen som du kan ladda ner från datortillverkarens supportwebbplats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur man gör en återställning till leveransskick varierar mellan datortillverkare och -modeller. Men det brukar vara att man ska trycka på någon särskild tangent tidigt i uppstarten av datorn, men ibland finns det även något program som man startar inifrån Windows. Se om du kan hitta lösningen genom att läsa i manualen som du kan ladda ner från datortillverkarens supportwebbplats.

 

Tack så mycket Cecilia!

Hur gör man om man vill bränna nån film eller spel på skiva?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...