Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

blankt i namnlist, möjligt?


OTr

Rekommendera Poster

du har fortfarande inte förstått vad jag menade.

jag sa aldrig HELSKÄRMSPOPUP, läs igen min första inlägg:

 

jag hittade en site som har nästan som sån funktion, i WWW.HUCKFEST.ORG, därinne i "enter" visas en fullskärm, men när man trycker 'F11' så får det till vanlig popup o då ser man att det är helt blankt i namnlisten. mycket snyggt.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag sa aldrig HELSKÄRMSPOPUP, läs igen min första inlägg

 

Och jag skrev heller aldrig något om helskärm, vad babblar du om?

 

--

.Wey

 

Go da! Sing a song!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

o asså jag gillar inte helskärmspopup heller. men det jag snackar om är helt annat sak, och det är liksom Eforums svara-rutor. men blankt namnlist, sen tillägger jag en egen funktion i sidan som man sedan kan stänga av fönstret. det är det som jag tycker är ganska modernt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo, du visade länk till en HELSKÄRMSPOPUP

http://www.varietegycklarna.se !

 

Nej det är ingen helskärmspopup, den där har en namnlist och samtliga windowsknappar för maximera, minimera och stänga. Men visst, den tar nästan upp hela skärmytan - men det hör juh inte riktigt hit, eftersom det är hela idiotin med popuper som det handlar om - varför måste ni göra sådär för, jag fattar inte :/

 

och det är liksom Eforums svara-rutor. men blankt namnlist

 

Eforums popuprutor är jättejobbiga, men de har åtminstone systemknapparna kvar så de ser ut och beter sig lite som ett riktigt fönster.

 

Hur kan popuper vara modernt? Borde inte dölj/visa lager och dhtml utan popuper vara modernare?

 

--

.Wey

 

Go da! Sing a song!

 

[inlägget ändrat 2003-12-11 16:49:26 av Weyland]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej, just det. jag tänkte lite fel. men det är ändå som helskärm. det finns helskärm med namnlist, men det behöver vi inte diskutera o fördjupa i.

 

men det jag sa i början var inte helskärm. o det finns hundratals skäl till att vi använder popup, att utrymmet i sidan inte räcker, att det ska bli lättare för besökare att bläddra i separerat fönster. OSV...

 

och nu är den helt rörigt, TACK vare er som inte läste noga.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och nu är den helt rörigt, TACK vare er som inte läste noga.

 

Varsågod, den här bjuder jag på - nästa gång blir det gängse timtaxa :)

 

--

.Wey

 

Go da! Sing a song!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

att du inte kan vara mogen är synd.

 

Nej, men att du måste hålla på att påpeka hur jag som person är omogen istället för att hålla dig till saken är juh jävligt synd ärligt talat.

 

--

.Wey

 

Go da! Sing a song!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man tex har en länk där det tydligt framgår att sidan öppnas i ett nytt fönster är detta ok enligt mig, annars är det/kan det vara extremt störande!

Länkningar till sidor som inte tillhör den egna webbplatsen tycker jag definitvt skall öppnas i ett nytt fönster. Och länkningen bör göras så att man begriper att den öppnas nytt fönster, t.ex. genom att weebadressen anges i länken. Att länka in andras sidor i sina egna är bara dumt.

 

[Esc]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...