Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hemsida


sonyericsson2002

Rekommendera Poster

sonyericsson2002

Hallå någon som vet en adress som man kan ha till sin sida som .tk...

Men det ska inte vara typ .has.it utan bara ett "namn" efter....

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sonyericsson2002

Om man har en adress tex geocites.com/blabla och vill ha en trevligare adress som tex .com eller .nu. Fast det inte ska kosta något.....

Det finns ju adresser då som tex www.blabla.has.it. Och då vill jag ha så det bara blir ett ord på slutet som om man hade tagit bort has och bara har .it kvar så adressen bli www.blabla.it istället för står du ?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sonyericsson2002

Jag har redan en .tk adress.... Jag undrar om det finns en annan liknande adress med de "regler" som står i förra inlägget......

(Problemet är att jag har för lite besökare på min hemsida så jag får inte ha adressen kvar)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad snurrar du om igentligen ? Du vill ha en riktig domän men det ska inte kosta något ??

 

Nej, det finns knappast, jag har inte hört någon som reggar domäner och skänker bort dem gratis.

 

Det som brukar finnas gratis är just en subdomän av typen dittnamn.domain.tld där dittnamn kan väljas.

 

Vill du ha något annat får du nog lätta på plånboken, så värst dyrt är det inte.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det finns knappast, jag har inte hört någon som reggar domäner och skänker bort dem gratis.

 

Jag gör det!

 

Bara man skicka mig ett flak whisky i kvartalet så är det lugnt... :)

 

Vill du ha något annat får du nog lätta på plånboken, så värst dyrt är det inte.

 

Exakt. Vad är det för samhäller vi hamnat i? Ingenting får kosta nånting och ändå ska man ha allting?

 

Näää...

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Framtiden... såklart...

 

Killen påstår sig vara 72 bast, vilket jag tvivlar en aning på... men är han tydligen tillbaka från framtiden!

 

*skål!*

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lena Marie & Mr Andersson...va lite snälla mot honom *skratt*

 

"Snabbmakaroner avrådes ifrån, de blir alltid för mjuka. Har man tid att leva, så har man tid att koka riktig pasta!"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är al[dr|lt]id snäll!!

 

Eeööhh!? mot vem och varför?

 

"Give me a 'why', then Im your friend"

 

[inlägget ändrat 2003-02-22 01:42:18 av Mr Andersson]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eeööhh!? mot vem och varför?

Mot sonyericsson2002 *ler

 

"Snabbmakaroner avrådes ifrån, de blir alltid för mjuka. Har man tid att leva, så har man tid att koka riktig pasta!"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Andersson skrev:

Det är ett reguljärt uttryck, så man enkelt tolka det so man vill efter vilket behov man har!

Bra, så tolkar jag det som "aldrid". :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sonyericsson2002

Jo jag har glömt min förra inloggning.... På den blev alla sura på mig för mina inlägg om Ericsson.......

 

 

 

 

 

/Vem vill ha en finne i örat?!

 

[inlägget ändrat 2003-02-22 09:54:58 av sonyericsson2002]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sonyericsson2002

Nu när jag uppnått mitt mål alla hatar mig kan jag bara göra mig mer störig om det är det ni vill.....

Man kan visst inte fråga en nomal fråga förän alla "NORMALA" typer här börjar att störa sig....

 

 

Väx till er någon gång....

 

Jag gjorde det.......

 

 

 

/Vem vill ha en finne i örat?!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sonyericsson2002 skrev:

Jo jag har glömt min förra inloggning.... På den blev alla sura på mig för mina inlägg om Ericsson.......

 

Ja, eller hur? Med tanke på att du har fått poäng för ALLA dina senaste inlägg, senast idag kl 10:11. Och dom som gett dig poäng är ENDAST sonyericsson och evert_falkberg. Som i sin tur får poäng för alla deras inlägg.

 

Jag ser även att du fått 10 poäng bara idag. Imponerande.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sonyericsson...2002...2003...eller vad det kan tänkas bli i framtiden...

 

Väx till er någon gång....

Jag gjorde det.......

 

Jo jag har glömt min förra inloggning.... På den blev alla sura på mig för mina inlägg om Ericsson.......

 

Givetvis har du rätt att få uttrycka din åsikt men när det övergår till någon form av stelbent propagande så reagerar man. Har du "växt upp" bör du rimligen också ha lärt dig detta! Alla kan inte dela dina uppfattning och det är ingen vild gissning att så aldrig kommer bli fallet heller.

 

Nu när jag uppnått mitt mål alla hatar mig kan jag bara göra mig mer störig om det är det ni vill.....

Man kan visst inte fråga en nomal fråga förän alla "NORMALA" typer här börjar att störa sig

 

Märkligt mål du har, ( vilket jag inte tror du har men dina argument kanske tryter nu ), men du har fel, ingen här hatar dig. Vi tycker snarare synd om dig då du uppenbarligen missförstått att detta är ett diskussionsforum vilket innebär att två eller flera personer framför sina åsikter för andra att diskutera. Det du eftersträvar är snarare en monolog...

 

"Snabbmakaroner avrådes ifrån, de blir alltid för mjuka. Har man tid att leva, så har man tid att koka riktig pasta!"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...