Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hemsida


sonyericsson2002

Rekommendera Poster

Kanske är en ny Johan Moberg! Eller det kanske ÄR Johan Moberg. I ny fin förpackning.

Presentation:

Hallå jag är tillbaka!!!!!!!!!

Från vaddå?

Där fick vi svaret.

 

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=160991#161066

------

Lena Marie

"Jag vill inte passa in - jag vill passa på!"

(Cecilia Frode:s Ängelen)

 

 

[inlägget ändrat 2003-02-22 14:16:49 av Lena Marie]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Andersson skrev:

inte för att jag har med det att göra, men varför får man poäng för ett sånt inlägg?

För att det är samma person bakom alla alias, som används för att "klia varandra på ryggen".

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Misstänkte det. Får man göra så?

Svar NEJ. Han är nu häktad. Rättegångsdatum är satt till 2003-12-24.

 

 

------

Lena Marie

"Jag vill inte passa in - jag vill passa på!"

(Cecilia Frode:s Ängelen)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl du i egenskap av moderator som ska svara på det. ;)

 

Det förstör ju för alla som vill använda forumet, men å andra sidan görs det inte så subtilt. Därför kan man bara ignorera folk som gör så och hoppas att dom slutar när man inte ger dom någon uppmärksamhet.

 

Det bästa, enligt mig, vore ett "Ge dig, annars åker du ut så det smäller om det". :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jimmie Pettersson
Svar NEJ. Han är nu häktad. Rättegångsdatum är satt till 2003-12-24.

Förnuftet säger nej men jag hittade faktiskt ingen regel kring detta. Kanske för självklart...

 

/J

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl du i egenskap av moderator som ska svara på det. ;)

 

Helt korrekt, men jag hittar ingen regel som förbjuder det... Jag har för mig att det har funnits...

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Där fick vi svaret.

Säger Lena Marie och refererar till ett inlägg ungefär två år innan hon själv blev registrerad.

Håller vi på att lusläsa Eforum ? eller är det något jag missat...

 

/TN

- We come in peace !

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Don Tomas:

Jag hittade den tråden när jag var inne och sökte efter annat, och tyckte den passade SÅ bra in på denna tråden vad gällde "attityder".

------

Lena Marie

"Jag vill inte passa in - jag vill passa på!"

(Cecilia Frode:s Ängelen)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sonyericsson2002

Här frågar man en vanlig fråga och nu ska man bli ukastad av ett par skitar som tar allt personligt vilken demokrati här är då.... Ni kan ta och kasta ut mig nu för det är ett jävla sätt att trakasera en person på det sättet jävla sossar. Men jag har lyckats med en sak som ingen av er kommer att göra. Jag har fått hela forumets uppmärksamhet, slå det NI!

Tack för mig.

 

//Sonyericsson 2002

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått hela forumets uppmärksamhet, slå det NI!

 

Det är visst viktigt för dig att fånga uppmärksamhet?

 

Jag har INGEN ambition att få hela forumets uppmärksamhet, och på det sätt du lyckats med det, är det inte ens en merit...

 

ukastad av ett par skitar

 

Detta är ett diskussionsforum. Du har lite svårt att acceptera att alla inte kan ha samma åsikter som dig. Det finns de som upplever dig som provocerande och sådant beteende är inte positivt för ett forums överlevnad.

 

Vidare kommer jag inte att lägga mig i denna diskussionen utan det får Erik & co göra.

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oops - något som inte är helt nöjd med bemötandet.

 

Trist, men oftast blir man bemött i samma ton man man själv startat med.

Någon elak - då blir nästa elak. Gäller framförallt när man försöker göra sig förstådd utan att kunna nyttja de vanliga medlen med koppsspråk och nyanser i rösten.

 

Öva lite mer och tänk på vad man kanske inte bör säga, då kanske vi ses här igen.

 

:)

 

/T

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trist, men oftast blir man bemött i samma ton man man själv startat med

 

Stämmer, men är det inte lite tråkigt att så är fallet? Jag försvarar inte sonyericsson på något sätt men det känns lite Bush över den attityden.

 

Låt killen istället vara, problem har han det ser vi, men att småhäckla tillbaka ser jag ingen poäng i. Ironi är en sak men taskig attityd något helt annat.

 

 

.Morpheus - som saknar kärlek på eForum.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läs första frågan så för står du varför jag tycker att ni är ett par skitar....

 

Det var juh DU som började kalla folk för skitar, såvitt jag kan se. Men om du kallar det moget så, visst...

 

...ingen blev SUR på dig - däremot ARGUMENTERADE folk EMOT dina åsikter, vilket är hela poängen med ett diskussionsforum.

 

Och samtidigt, desto sämre underbyggd åsikt du har, desto mindre seriöst tas din åsikt förstås. När åsikterna ligger på dagisnivå som dina mobiltelefonåsikter har gjort, så är det väl inte så konstigt om motargumenten kan ligga på samma nivå?

 

Om någon ifrågasätter din åsikt i verkligheten, anklagar du dem för att tycka illa om dig då? Det är juh inte särskilt klokt...

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att vi lägger ner den här pajkastningsfestivsalen....

 

Ju mer vi svarar på hans inlägg, desto större blir hans "vinst" och detta oavsett innehåll i inläggen.

 

Jag föreslår "radiotysnad"....

 

Gonatt!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du sa det Morpheus.Utom med problem det kan du själv ha.....Ser du nu började du också skrev ett svar och skriver att jag har problem. Så har alla gjort mot mig du tror du att du är jävla fredmäklare..???

__________________________________________________

Till er!

 

Ni har ju inte varit så goa själva...!!

Om ni svarar på mina frågor och skriver *fniss* och *skratt* efter så blir inte jag så glad iheller. Tror ni inte att jag har känslor också... För ni verkar inte ha det..... Ett 10- tal som går på en person det är förjäkligt. Och det med att jag kallade er föt skitar det får ni ta för att så som ni har hållt på med mig så är det precis att ni är värda det.... Undra hur ni hade reagerat om ni skrivit en fråga om er hemsida och alla hade börjat att skriva "hånn" till er.... Jag tycker att er attetyd är värre än de flesta...

 

[inlägget ändrat 2003-02-23 09:44:19 av sonyericsson]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kära Radiogogo!

 

Här började ni att hålla på med mig utan någon orsak... Läs de översta inläggen hit (21 febuari 23:01 om den skulle komma längst ner) Kan du svara på vad jag hade gjort före det..... Blir roligt att höra *Fniss* *skratt* *LOL*

 

Du vågar väl svara eller...??

 

Och ingen annan än radiogogo ska svara.....

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker att Johan Moberg Liknar mer dig Lena Marie...*fniss* *skratt*

 

Det tyckte du väl var roligt...???

För så gör du ju mot mig... JAg tycker det är SKIT TRÅKIT OCH JÄVLIGT SÅRANDE att fler går ihop och vissa som bara kommer in från ingen stans typ DU och tror att du är någon!!!!

 

Märks!!!

"Jag vill inte passa in - jag vill passa på!"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAg har inte sagt att någon som har motsatt åsikt är dum men ni behöver inte hålla på att håna folk med att lägga in *fniss* och sånt SKIT efter era meningar är ni helt **** * *******...... Jag blir väl ändu inte sur för att någon at delad åsikt... nu är du väldigt oklar och nojig Weyland....

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kära Radiogogo!

 

Här började ni att hålla på med mig utan någon orsak... Läs de översta inläggen hit (21 febuari 23:01 om den skulle komma längst ner) Kan du svara på vad jag hade gjort före det..... Blir roligt att höra *Fniss* *skratt* *LOL*

 

Du vågar väl svara eller...??

 

Och ingen annan än radiogogo ska svara.....

 

Kära Sony...

Du bör ha förstått min position vid det här laget. Någon pajkastning är jag inte intresserad utav, jag ser helt enkelt hur forumet som sådant kan gagna utav det och de åsikter som framförts är upp till dig att antingen ta till dig eller avfärda.

 

Jag vet inte hur du är som person irl mer än den sida du visat på forumet och det är den som jag, och övriga här på forumet, reagerat på.

 

"Snabbmakaroner avrådes ifrån, de blir alltid för mjuka. Har man tid att leva, så har man tid att koka riktig pasta!"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett 10- tal som går på en person det är förjäkligt.

...

Jag tycker att er attetyd är värre än de flesta

Om man upplever situationen på detta viset är det allvarligt. Det är hög tid att sätta punkt för den här tråden.

 

Alla medverkande borde läsa igenom sina egna och andras inlägg och dra lärdom av hur människor kan reagera på angrepp och påhopp.

Förhoppningsvis leder det till en trevligare attityd på Eforum.

 

\\Anp - En av moderatorerna

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...