-
Liknande Innehåll
-
Av Robroy
Jag söker en webbutvecklare/programmerare som affärspartner för att genomföra min affärsidé tillsammans. Det är en nytänkande och väldigt skalbar ide som jag tror kan bli bra med rätt personer involverade. Fördel om du bor i Stockholm eftersom jag gör det. Skicka ett mejl med några rader om dig själv/din kompetens om du är intresserad!
Ring eller sms:a mig på 0725590111
-
Av eken81
Jag har problem med en väldigt basal sak. Jag vill byta ut startsidan på min Wordpress webbplats till en annan, fungerar inte.
Går in på: Inställningar - Läsa - Statisk sida - Väljer sida och trycker på spara. Inget ändras.
Kan det på något sätt spela roll att sidan är en sida som är omarbetad från en sida som legat på webbplatsen innan? Men alltså inte som startsida då. Kan valet av tema störa? Snälla hjälp.
Tack på förhand.
-
Av Mathias G
Får detta felmeddelane i Wordpress på vissa RSS källor.
RSS-fel: WP HTTP Error:
cURL error 28: Failed to connect to "adressen" port 443: Operation timed out.
Har inte lyckats lista ut vad detta kan bero på, Någon som vet vad det kan vara eller hur man kan göra för att lösa det.
/Mathias
-
Av Mathias G
Får detta felmeddelande när jag försöker spara en nyskapad sida i min testmiljö som jag satt upp med wordress. Har senaste installationen 5.5
Publicering misslyckades. Svaret är inget giltigt JSON-svar. Någon som vet hur jag skall göra för att lösa detta problem? -
Av Mathias G
Någon som har bra tips på bra forums tillägg för wordpress?
Tack på förhand!
/Mathias
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
-
Obesvarade ämnen
-
-
Nya ämnen
-
-
Aktuella jobb
- Backend-Utvecklare (C# .NET) till Hjärt-Lungfonden, StockholmStockholm (Län)
- SENIOR MANAGER IMPLEMENTATION SERVICESStockholm (Län)
- IT Manager to Aaro Systems, StockholmStockholm (Län)
- AV-teknikerStockholm (Län)
- Systemutvecklare RustSolna (Stad), Stockholm
- Backend-Utvecklare (C# .NET) till Hjärt-Lungfonden, Stockholm