Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hörlurar


Torparen
 Share

Go to solution Solved by Torparen,

Rekommendera Poster

Tryck på "Utöka" ovanför brickan med Surfplatteläge, överst till vänster i din bifogad bild, så får du nog upp fler brickor. Tryck därefter på "Anslut".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 timmar sedan, skrev bgjo:

Tryck på "Utöka" ovanför brickan med Surfplatteläge, överst till vänster i din bifogad bild, så får du nog upp fler brickor. Tryck därefter på "Anslut".

Jag har gått in på inställningar Bluetooth anslut och lurarna är anslutna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, skrev bgjo:

Du har lyckats få ljud i lurarna eller??

Anslutna har de varit i flera dagar min inget ljud, mystiskt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

21 minuter sedan, skrev bgjo:

Om du trycker på Högtalarikonen och därefter utökar detta fält, finns lurarna med där?

Hörlurar 2021-02-05 115535.png

Nej bara datorns högtalare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du provat det jag skrev i ett tidigare inlägg och tryckt på Anslut denna vägen, så skall du få upp en lista med dina trådlösa enheter? Där bör det stå kopplad vid dina hörlurar. Tryck på denna, men se till att lurarna är tillslagna (På) först.

 

Skärmbild 2021-02-05 122530.png

Hörlurar2 2021-02-05 123317.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2021-02-05 12:34, skrev bgjo:

Har du provat det jag skrev i ett tidigare inlägg och tryckt på Anslut denna vägen, så skall du få upp en lista med dina trådlösa enheter? Där bör det stå kopplad vid dina hörlurar. Tryck på denna, men se till att lurarna är tillslagna (På) först.

 

Skärmbild 2021-02-05 122530.png

Hörlurar2 2021-02-05 123317.png

Hej

Jaf får ej fram den sida du kopierat och sänt till mig. Men under inställningar 

2021-02-05 12:20, skrev Torparen:

Nej bara datorns högtalare.

Såhär ser det ut under "inställning Bluetooth"  image.png.b64b7f599f3206476957d51a62c6627c.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar inte som du har hörlurarna kopplade eller är det de som heter CDH3.2?

Hur ser det ut i Enhetshanteraren under Ljud ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13 minuter sedan, skrev bgjo:

Verkar inte som du har hörlurarna kopplade eller är det de som heter CDH3.2?

Hur ser det ut i Enhetshanteraren under Ljud ?

Ja det är hörlurarna. Var hittar jag enhetshanteraren?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Högerklicka på Startflaggan i nedre vänstra hörnet av skrivbordet och välj Enhetshanteraren.

Om detta (CDH3.2) är dina nya hörlurar så verkar de fungera. De är ju kopplade och anslutna enl. den bild du skickat. Då borde du kunna välja dem genom att peka på Högtalarikonen, i aktivitetsfältets högra hörn, och därefter trycka på uppåtpilen för att välja rätt enhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Solution
2 timmar sedan, skrev bgjo:

Högerklicka på Startflaggan i nedre vänstra hörnet av skrivbordet och välj Enhetshanteraren.

Om detta (CDH3.2) är dina nya hörlurar så verkar de fungera. De är ju kopplade och anslutna enl. den bild du skickat. Då borde du kunna välja dem genom att peka på Högtalarikonen, i aktivitetsfältets högra hörn, och därefter trycka på uppåtpilen för att välja rätt enhet.

Trägen vinner problemen försvinner, det funkar! Hörlurarna var kopplade till datorn, men ljudet var ej kopplat Nu är det så att om jag öppnar högtalarna är ljudet där, inget i datorn om jag stänger hörlurarna är ljudet i datorn. Tack för hjälpen! och goder afton.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...