-
Liknande Innehåll
-
Av Mathias G
Någon som vet hur man gör pilar i nyaste versionen av Photoshop 2021
Förrut har man valt anpassad form i verktygsfältet till vänster och sedan i verktygsfältet längst upp på skärmen så har man kunnat välja vilken typ av form man vill göra och då har det funnits en eller flera former för att göra pilar enkelt och smidigt. Men det ser inte ut så i denna versionen så det verkar som de har flyttats till något annat ställe.
/Mathias
-
Av Selinja
Hej.
Hoppas det finns någon smart Illustratorguru här.
I bifogad bild vill jag frilägga så att joggaren bli kvar. Det har jag inga problem med. Jag gör en noggrann bana runt kroppen och skapar en clipping mask
Däremot vill jag ju även se till att "hålen" mellan arm och kropp ej tas med i friläggningen.(svarta områden, banor)
har försökt med en bana i banan och använd såväl Pathfinder som ShapeBuilder men jag får inte till det.
Går det ens? I så fall hur?
Joggare.ai
-
Av Reknud
Jag funderar på att uppdatera mitt Premiere Elements 8.0 till 2020 men funderar på om min dator klarar systemkraven?
Premiere Elements 2020 kräver:
- "processor med SSE2-stöd; för HDV-redigering krävs dubbelkärnig processor"?
Jag har Windows 8.1:
- Intel Core i7-4710HQ CPU@2.50GHz 2.50GHz
- RAM: 16,0GB (15,9 GB går att använda)
- 64-bitars operativsystem, x64-baserad prosessor
- Samsung SSD 850 EVO 500GB (312GB ledigt)
Funkar det?
Tacksam för kommentarer...
-
Av Gunnar O
Jag använder sedan flera år Photoshop Elements 8.0 under Windows10 (64bit). Nyligen försvann möjligheten att redigera bilder. 'Organisera' finns fortfarande kvar. Kan någon ge mig förklaring/förslag till lösning på detta märkliga fenomen?
-
Av hurvan
Hallå vänner!
Om jag har en .odt fil så ser jag första sidan på den där den ligger. Ikonen eller vad man kallar den. Alla Adobe PDF filer däremot visar bara loggan. Kan man byta ut den mot någon bild ur PDF dokumentet. Man hittar det man söker mycket snabbare om man ser bilder än om man måste läsa texten under "ikonen". Någon som vet om man kan göra så och i så fall hur?
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
-
Obesvarade ämnen
-
-
Nya ämnen
-
-
Aktuella jobb
- Systemtekniker IT, fjärrstyrningBorlänge (Stad), Dalarna, Gävle (Stad), Gävleborg, Göteborg (Stad), Västra Götaland, Solna (Stad), Stockholm
- Senior projektledareStockholm (Län)
- Projektledare inom IT som stöd för att utveckla bättre matvanor och säkrare livsmedelUppsala (Län)
- Förvaltningsledare inom IT till SISStockholm (Län)
- Webbutvecklare till LäromedelsavdelningenÖrebro (Län)
- Systemtekniker IT, fjärrstyrning