Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Skickade PM - var hittas dessa?


Flyfisherman

Rekommendera Poster

Flyfisherman

Ett förtydligande:

Jag kan se mina egna svar i PM som någon annan startat, men inte hitta igen PM som jag själv startat.

Och detta är också knepigt: om jag vill gå in på "skickat" och se vad jag vill där så går inte detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ingen skickat-mapp utan allt finns i inkorgen som trådar och så var det nog också i den gamla versionen av Eforum. Så här ser det ut hos mig

5a4f8bfaabaab_Eforuminkorg.png.5e628c51ec5341b3b5e784d6ae772bbe.png

 Om jag klickar på Inkorgen får jag upp detta

5a4f8c3a24079_Eforummeddelandetrd.png.3291e927fd5082b948e4eddb77ed637f.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också märkt att flertal pm från förra versionen inte finns längre, så något måste ha hänt vid flytten, klarar mig nog, men trist att allt inte verkar ha följt med flyttlasset. Men @felix kan kanske veta vad som hänt, om dom är borta för evigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På 2018-01-05 på 12:52, Flyfisherman säger:

Ett förtydligande:

Jag kan se mina egna svar i PM som någon annan startat, men inte hitta igen PM som jag själv startat.

Och detta är också knepigt: om jag vill gå in på "skickat" och se vad jag vill där så går inte detta.

 

image.png

 

I inkorgen kan jag filtrera efter "Konversationer som jag startade". Det kanske kan vara till hjälp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På 2018-01-05 på 15:48, Laso säger:

Har också märkt att flertal pm från förra versionen inte finns längre, så något måste ha hänt vid flytten, klarar mig nog, men trist att allt inte verkar ha följt med flyttlasset. Men @felix kan kanske veta vad som hänt, om dom är borta för evigt?

 

Är du säker att de har försvunnit eller om de hamnat på någon annan plats kanske? Jag vet tyvärr inte vad som kan ha hänt i så fall. Det finns en gräns för hur mycket lagringsutrymme för meddelanden som varje användare får ha, kan du ha uppnått denna? 


image.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, felix säger:

 

Är du säker att de har försvunnit eller om de hamnat på någon annan plats kanske? Jag vet tyvärr inte vad som kan ha hänt i så fall. Det finns en gräns för hur mycket lagringsutrymme för meddelanden som varje användare får ha, kan du ha uppnått denna? 


image.png

Denna gräns @felix , är den räknad på procent enligt bilden eller på antalet meddelande? Jag har också problem med att hitta vissa gamla meddelanden, men ska ändå kolla/testa vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På 2018-01-09 på 21:03, Laso säger:

Denna gräns @felix , är den räknad på procent enligt bilden eller på antalet meddelande? Jag har också problem med att hitta vissa gamla meddelanden, men ska ändå kolla/testa vidare.


Jag gissar att den räknar procent. Just nu är lagringsutrymmet för användare på 500 meddelanden för medlemmar men obegränsat för moderatorer. 
 

Citat

Once the limit is reached, the member will not be able to receive or send messages without deleting old ones.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...