Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Automatisk uppdatering av klocka


Wertok

Rekommendera Poster

  • Svars 57
  • Skapad
  • Senaste svar

 

Ursäkta ett litet inlägg från en 47-åring som kom in i den här världen ganska sent, kan man inte tänka sig en funktion som listar trådarna i tidsordning, det blir lättare för oss inte helt invigda att följa med, dessutom skulle det nog undanröja ett och annat missförstånd (fast det blir kanske mindre underhållande då). Som 10GB hårddisken under 2000:-, jag är ganska säker på att det skulle vara 1000:-, han slant väl på tangentbordet och fick igång en ganska underhållande, och i vissa fall även upplysande tråd. Fast den skulle ju inte ha hjälpts av en sådan.

 

Msh K Arne S

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är ganska säker på att det skulle vara 1000:-, han slant väl på tangentbordet

 

Det tror jag för det första inte, och för det andra verkar det som om du försöker dra igång hela 10GB-debatten igen. Men den lätte går jag inte på! ;)

 

/Björn G

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppsan! Det var absolut inte meningen, jag missar faktiskt en del inlägg i trådarna plus att det är svårt att hänga med, framför allt i långa trådar, när inläggen inte kommer i tidsföljd. Det var synd att du hakade upp dig på en bisak. Hemskt ledsen.

 

Msh K Arne S

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var synd att du hakade upp dig på en bisak. Hemskt ledsen.

 

Oj. Alltså, jag var inte allvarlig. Det var meningen som ett skämt (inte så jätteroligt kanske, men ändå), tydligen funkade inte min humor i det här fallet. Sorry.

 

/Björn G

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är lungt, jag är lite känslig i sådana här sammanhang, inte så säker liksom. :) (Det var faktiskt lite kul...)

 

Msh K Arne S

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

--:August::--

Jooo Björn G,ta upp 10gig-frågan igen och avsluta hela tråden på ett skoj sätt.

*lol* *rofll* *lol* jag slänger in *rolf* också/ Det var *ironi*,hoppas ingen missuppfattar och blir sur... ;)

 

 

 

Mvh/Razor

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar, nu gick det upp ett ljus.

 

 

____________________________________________

Kan inte komma på något fräckt att skriva här.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...