Logga in för att bevaka detta
Följare
0
psykologi student
Startad av
SimonK, i Öppet forum! Ordet är fritt ...
-
Liknande Innehåll
-
Av Freudpsyk
Hej alla!
Jag är en psykologstudent som håller på att genomföra ett examensarbete som baseras på ett litet experiment jag designat som ska undersöka kring hur musik kan påverka oss människor och vad den har för påverkan på våra kognitiva egenskaper. Vore otroligt tacksam om ni skulle vilja vara med och bidra genom att surfa in på länken nedan. All information om studien förklaras på sidan. Experimentet bör göras genom en dator! Snälla hjälp en student att komma lite närmare examen!
Tack så mycket på förhand!
Länk till sidan: https://thawing-lowlands-46899.herokuapp.com/
PS. Jag vet jag vet, länken ser lite skum ut men eftersom experimentet utförs på nätet så behövde jag använda mig av ett program på datorn för att själv kunna designa denna sida, det är programmet som genererar länken, därav den konstiga länken. Hoppas att ni förstår.
-
Av marsja
Hej,
Jag söker folk som är villiga att fylla i en enkät som undersöker hur en upplever kontroll över sin uppmärksamhet i vardagen. Mer specifikt undersöker den hur man hanterar att skifta uppmärksamheten mellan något som stör en och det man för tillfället engagerar sig i. Enkäten undersöker även hur man upplever att man kan fokusera på det man är engagerad i.
Syftet med studien är att validera den översättning till Svenska jag gjort. Detta för att i framtiden kunna användas i forskningssyfte här i Sverige (Eller så hoppas jag!).
Edit: Det är ålder 18 år och uppåt som sökes till denna enkät.
Enkäten består av 20 frågor och tar inte lång tid (5-10 min) att fylla i: http://tiny.cc/skifta
Erik
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
-
Obesvarade ämnen
-
-
Nya ämnen
-
-
Aktuella jobb
- Systemtekniker IT, fjärrstyrningBorlänge (Stad), Dalarna, Gävle (Stad), Gävleborg, Göteborg (Stad), Västra Götaland, Solna (Stad), Stockholm
- Senior projektledareStockholm (Län)
- Projektledare inom IT som stöd för att utveckla bättre matvanor och säkrare livsmedelUppsala (Län)
- Förvaltningsledare inom IT till SISStockholm (Län)
- Webbutvecklare till LäromedelsavdelningenÖrebro (Län)
- Systemtekniker IT, fjärrstyrning