Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Windows Live Mail-senaste utgåvan?


Mållgan

Rekommendera Poster

Jag använder Windows Live Mail 2011. Då och då ändras kodningen av texten på både ankomna och skickade mail så att jag måste ändra till Unicode (UFT-8) för att texten ska bli som den ska vara.

För att eventuellt åtgärda detta tänkte jag prova med att installera en senare version av programmet än 2011 men när jag laddar hem, vad som rubriceras som 2013 eller 2014, visar det sig att det ändå 2011.

Var kan en senare version än 2011 hittas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har Windows Live mail 2011 och har problem med att den är på engelska. Om jag tar bort bort programmet och laddarom det igen på svenska, försvinner då alla sparade mail eller kommer de igen? Jag såg att det finns en ny version från 2012. Den skulle jag vilja ha. Har Windows 7. Tar jag bort det gamla programmet innan jag laddar ner det nya?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lolan: Din nya fråga finns numera här: //eforum.idg.se/topic/345197-open-office-writer-kan-inte-%C3%B6ppna-filer/

 

Gällande Windows Live Mail står det på http://windows.microsoft.com/sv-se/windows-live/mail-import-backup-restore hur du gör en säkerhetskopia av mejl och annan information samt hur du importerar kopian.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...