Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Inköp av dator.


Dannelarsson

Rekommendera Poster

Hej! Nu efter jul så har pengar kommit in på kontot och jag tänkte passa på nu när mellandagsrean är igång, Jag planerar att inhandla en ny dator. Denna dator ska kunna klara av spelet Counter strike global offensive, detta spelet kräver ju inte super mycket kapacitet men vill ha en dator som gör så att spelet flyter på så bra som möjligt. Vill även ha ett reducerat pris, kan tänka mig att lägga mellan 3-4 tusen hade uppskattat hjälp med detta då datorer inte är min starka sida. Har fått denna dator http://www.webhallen.com/se-sv/varukorgen/81404 som förslag vad anser ni om den? uppskattar även andra förslag och synpunkter.

 

/MVH Danne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den duger till de spelen du ska spela..Men ta ett annat nätagg på 650 modulärt Corsair är bra o stabila, ifall du vill uppgradera den en vacker dag.Titta sedan också på moderbordet ifall minnena är kompatibla..brukar vara ett problem (Memory QVL (Qualified Vendors Lists).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Nu efter jul så har pengar kommit in på kontot och jag tänkte passa på nu när mellandagsrean är igång, Jag planerar att inhandla en ny dator. Denna dator ska kunna klara av spelet Counter strike global offensive, detta spelet kräver ju inte super mycket kapacitet men vill ha en dator som gör så att spelet flyter på så bra som möjligt. Vill även ha ett reducerat pris, kan tänka mig att lägga mellan 3-4 tusen hade uppskattat hjälp med detta då datorer inte är min starka sida. Har fått denna dator http://www.webhallen.com/se-sv/varukorgen/81404 som förslag vad anser ni om den? uppskattar även andra förslag och synpunkter.

 

/MVH Danne.

 

Mycket tveksam. CPU:n finns ej i lager. Grafikkortet har utgått. Minnena och hårddisk är beställningsvara. Detta om man tittar på postorder status. Beställa saker som inte finns i lager, har jag inga goda erfarenheter av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...