Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Har spärrat administratörskontot


cridul

Rekommendera Poster

Då ditt konto som heter Cristian bara har privilegierade rättigheter , så går det bara att göra vissa saker.

 

som Cecilia frågar: Går det i Använd2 att ta bort bocken för inaktivt? , om det går är det bra om det inte går så återställ lösenordet för kontot: administratör med Hirens boot cd, den återställer nämligen inte bara kontot utan den låser även upp det.

 

 

post-124092-0-91116400-1372865638_thumb.gif

 

 

 

då har jag förstått vad ditt problem var.

 

 

Tyvärr tyvärr....jag har försökt så många gånger.....dessutom går det inte att ladda ner o installera program för att har inte behörigheter att göra det...bli tillsats

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cybertears

Nu ska vi inte bråka och racka ner på någon.

 

Hej...jag tror inte är man här för att få bli utskälld av någon som perfekt snubbe utan att så stor grej har hänt...jag är här för att få hjälp, är inte så ofta på forum, inte speciellt jätte van med det...

...du säkert bråkar med grannarna hela tiden...

 

 

 

som svar på din fråga så är detta en live cd, du startar om datorn med cd:n i. Jag har själv använt det verktyget för just detta problem så jag vet om att det fungerar.

 

Har du inget brännprogram som bränner ISO filer menar du?

 

Då finns det ju som sagt usb minne som kan lösa ditt problem.

 

om din dator inte skulle starta med cd:n så får du kolla så att du bränt ut iso filen på rätt sätt och att det är rätt inställt i biosen.

Tyvärr tyvärr....jag har försökt så många gånger.....dessutom går det inte att ladda ner o installera program för att har inte behörigheter att göra det...bli tillsats

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cybertears

Jag har gjort det väldigt enkelt för dig.

 

Här är en länk. Den leder till en zip fil som du ska packa upp, i den finns körbart brännprogram och Hiren's Boot cd

 

Här är en video som visar allting från början till slut som jag har spelat in till dig.

 

Det är klara instruktioner!

 

Lycka Till! säg gärna till när du löst det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla hjälpsamma..Ska tacka så mycket för allt goda tipsar!! Har fixat problemet igenom att starta felsäkert läge o bockar bort för inaktiv administratör.

Sen kunde fixa resten inklusive avinstallera .net-ware som strulade till...kvar bara rutan på Windows start som fråga om inloggning lösenord när inte finns då bara trycker på ok...kan ni påminna mig hur gör man så att inte ställer till något fel igen??

 

Tack i för hand!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...