Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Har problem att datorn hänger sig


Micke-89

Rekommendera Poster

aaa, okej. Jag de kan jag göra i så fall. men dom är inte billiga, 350 kr ca för en felsökning.

Jag har i alla fall installerat om windows 7 och den funkar som den ska än så länge.

De programmet som inte ville funka, har jag inget problem med. Kan vara så att drivrutinerna krockade med varandra.

 

Och såg nu när jag kollade prestanda övervakaren att detta felmeddelande kommer upp.

skrmklippi.png

 

Tack desamma.

 

 

Nu måste ja ha varit trött. De ska stå att de felmeddelandet inte kommer upp mer. Men ska kolla nättaget. Om de är de som strular.

 

 

Uppdat: Har ringt till en närliggande dator butik och jag lämnar in den där i morgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 55
  • Skapad
  • Senaste svar

Hej,

det var ju bra!

Trött det kan man bli för mindre!

Bra jobbat i vilket fall! Hoppas att allt går bra!

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

det var ju bra!

Trött det kan man bli för mindre!

Bra jobbat i vilket fall! Hoppas att allt går bra!

Mvh

Mats H

 

 

MMM, de hoppas jag med Och tack desamma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Jag tror problemet är löst. I så fall var problemet att jag installerade drivrutiner på fel sätt eller i fel ordning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

Du är duktig som kom på det!

Vilken ordning skulle det vara?

Ha en fin söndag!

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

Du är duktig som kom på det!

Vilken ordning skulle det vara?

Ha en fin söndag!

Mvh

Mats H

 

ordningen har jag ingen aning om. Men vet att man ska installera drivrutins paketet först om man har ett liknande moderkort som jag har. alltså de ska stå nForcexxx (siffror efter namnet) på papplådan. Då får man inget strul, med varken nätverkskort eller ljud (de enda som är dåligt att man bara kan använda en ljudutgång intaget och en ljudingång), de beror på Windows 7 också för jag får använda deras inbyggda ljud drivrutiner (ytligt i alla fall för jag tror att allt blev installerat när jag använde de paketet). Annars så är de bra(Ska skaffa ett nytt ljudkort även om de som sitter i funkar).

 

Ha en bra söndag själv i efterskott och ha en bra fortsättning på veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...