Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Installationsproblem


Jimmy82

Rekommendera Poster

Eftersom Packard Bell inte har tagit fram några XP-drivrutiner för datorn så är det tveksamt om du kan få datorn att fungera bra med XP.

http://support.packardbell.com/se/item/?pn=LX.BAS0X.006&g=2000

Är det därifrån du har hämtat drivrutinerna?

 

Jag antar att det ska vara msiexec.exe som saknas. Det är Windows installationsprogram så det ingår i Windows 7. Har du sökt igenom datorn (C:\Windows med undermappar) för att se om filen finns?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sant...det tänkte jag inte på. ja det är därifrån jag hämtat drivrutinerna smile.gif

msiexec.exe har jag i datorn, men det står misexec....tyckte det lät väldigt konstigt själv....väntar på att få ett fungerande telefon nummer från pc city.

 

har tagit bort skyddet under som sitter vid RAM minnet o sådär...för o få ut värme...sen står den på 4 klossar vid fönstret, ligger på ca 80 grader i cpu temp. ska bara ha den o hålla ihop tills ja kan lämna in den eller så smile.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Processorn och annat tar skada av att bli så varmt så du bör faktiskt inte använda datorn.

 

Jag hittar inget om misexec.exe annat än som felstavning av msiexec.exe. Det är möjligt att värmen gör att datorn gör fel eller har svårt att hämta korrekt information från hårddisken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...