Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

HP lösningscenter kompatibelt med PSC 2350?


Farbror Blå

Rekommendera Poster

jag återkommer imorgon. Tack för all hjälp så länge. Jag testar vidare imorgon. :-)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Om skrivaren har fungerat i en XP-installation, och inget annat hänt med den eller kabeln, bör som sagt problemet sitta i Vistadatorn"

 

OM kabeln överfört i USB1.1 hastighet emellan XPn och skrivaren så är det ingen garanti att kabeln fungerar FELFRITT i USB2 fart.

USB är bakåtkompatibelt d.v.s hastighet och protokoll anpassar sig till den anslutning som har lägsta standarden.

 

LARSAS

 

[inlägget ändrat 2009-11-04 07:43:05 av LARSAS]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är chkdsk - Diskkontrollverktyget?? Försökte öppna det men det ploppar upp enruta bara som försvinner av sig självt lika kvickt... :-/

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Prova att köra diskkontrollen från: Den här datorn--Högerklick på volymen du vill kontrollera---Egenskaper--Verktyg--Kontrollera nu-scanna gärna först utan ifyllda rutor.

 

LARSAS

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, tack, ska prova det sedan, MEN nu är det MAYDAY MAYDAY som gäller: jag lyckades avinstallera PSC2255-programvaran inifrån startmenyn>HP-mappen, och sedan installerade jag den Vista-kompatibla versionen enl. länk tidigare vi pratat om. Och det gick bra, till 96 procent av installationen - den hittade nu USB connection utan problem, men vid slutet så ploppade rutorna upp om "TryApp.msi" och då står nu installationen bara och tuggar vid 96 %, så jag är osäker på om jag ska avbryta eller starta om eller hur jag ska göra. Oavsett installationsförloppet är det ju ff problem med msi-filer. (??)

Jag kom ju så långt nu, och så faller det på slutet...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...