Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Dator hittar ej usb-hd


martinbr

Rekommendera Poster

Jättesnällt av dig att försöka hjälp till. Kollar omedelbart när jag kommer hem från jobbet idag!

 

Mvh

Martin

 

Edit: jag har iofs försökt hitta dem genom Partion Magic (en gammal version som jag hade liggande), men utan resultat!

[inlägget ändrat 2008-12-16 14:59:13 av martinbr]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jadu, utan att ha enheten framför mig kan jag inte testa själv. Utan att testa själv har jag inget mer att komma mer.

 

Skicka tillbaka enheten och hävda att den inte fungerar som du förväntat dig, att du inte anser dig ha fått det du trodde du beställde. Leta reda på annan produkt som passar dig bättre.

 

Sedan om det är du som gör fel, produkten som felar generellt eller om det är diskarna som inte passar? Det vet inte jag.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår att du inte kan komma med mer utan att ha den framför dig. Vore jäkligt kul att se ett proffs lösa detta...

 

Tack för all hjälp!

 

/Martin

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

UPPDATERING:

 

Supporten gick med på att ta kabinett + mina två diskar tillbaka. Deras slutsats blev att det inte funkade med just dessa två hd i detta kabinett. De behöll en av mina HD och skickade en ersättnings-HD tillbaka. Nu hittar datorn båda diskar och JBOD funkar. Tyvärr inte RAID:n (som jag ville åt). Ser två separata diskar (en 250 GB och 400 GB)!

 

Tänk att det aldrig vill sig...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...