Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Felkod: 800401f3


HELPME

Rekommendera Poster

Om du kollar på tangentbordet så ser du en knapp som det står: Print Sreen eller prt sc. Eller något dyligt tryck där.

(om du har bärbar kanske du måste hålla in fn sen trycka där.)

 

"Nu tog datorn kort på skärmen". Starta paint. När paint har startas så håller du in ctrl sen trycker du på V. Nu är det bara att spara bilden. På arkiv sen spara som..

 

För att bifoga bilden här så ser du lite längre ner att det står: Jag vill bifoga en bild. Bocka för och sen skapa inlägg efter set så får du bläddra efter bilden och lägga till den. Sen klicka p skicka bild.

:thumbsup:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 76
  • Skapad
  • Senaste svar

tjeena

 

 

om du öppnar bilden i paint och går in på arkiv och sparar bilden som .PNG fil och sedan testar du igen

 

 

// är det något du vill fråga eller veta så finns jag på

MSN: felix.toftler95@hotmail.com

mail: fille777@gmail.com

ICQ: 418-484-09

och på det här underbara forum!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HELPME:

Har du kollat så att du har administratörs rättigheter på det kontot som du är inloggad som?

 

Testa även att högerklicka på Live installationsfilen och väljer "Kör som administratör" (Tror det står något liknande i XP) då får du ange administratörslösenordet som du satte när du installerade datorn, det kanske kan hjälpa dig att få igång installationen.

 

Om du verkligen behöver MSN men inte kommer in på Windows Live Messenger så kan du alltid ladda ner Pidgin och installera det. Ett opensource snabbmeddelande-program som är väldigt bra, dock så saknar det vissa funktioner som finns i Windows Live Messenger.

 

Läs mer, och hämta pidgin här: http://www.pidgin.im/

 

------------------------------

Med vänliga hälsningar

Dzemal

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, allt gick bra tills Windows Live Sign-in Assistant då kom ett medelande och jag kunde inte slutföra det "There is a problem whit this Windows Installer package. A program run as part of the setup did not finish as expected. Contact your personnel or package vendor."

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej men du har installerat windows live messenger? isf är ju msn installerat då kan du köra msn

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HALLÅ, kan någon hjälpa mig med detta!? Kan det vara något fel på .dll filerna? För "regsvr32 msxml3.dll" är den som inte fungera, tror det har med att göra varför jag inte kan logga in!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon översätta detta till mig med? "There is a problem whit this Windows Installer package. A program run as part of the setup did not finish as expected. Contact your personnel or package vendor."

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lallarn skrev:

okej säker fel på din java version

Windows Live Messenger är inte skrivet i Java, varför skulle det vara fel på hans javaversion?

 

HELPME skrev:

HALLÅ, kan någon hjälpa mig med detta!? Kan det vara något fel på .dll filerna? För "regsvr32 msxml3.dll" är den som inte fungera, tror det har med att göra varför jag inte kan logga in!

 

Läste du mitt förra inlägg? Testa pidgin, så kommer du in på MSN i alla fall, tills du har kommit fram till någon lösning på ditt problem. Jag kan inte svara på om det är något fel på just .dll-filerna , har aldrig varit med om något liknande problem.

 

-

HELPME skrev:

Kan någon översätta detta till mig med? "There is a problem whit this Windows Installer package. A program run as part of the setup did not finish as expected. Contact your personnel or package vendor.

"Det har uppstått ett problem med dethär Windows Installer paktet. Ett program som körs som en del av installationen slutfördes inte som planerat."

 

Har du testat att installera om Windows Installer?

 

 

------------------------------

Med vänliga hälsningar

Dzemal

 

[inlägget ändrat 2008-03-25 16:08:01 av Dzemo]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, tack. Ja men inget händer när man installera om, då kan jag inte slutföra något, allt jag tar bort och försöker installera om funkar inte.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HELPME skrev:

Okej, tack. Ja men inget händer när man installera om, då kan jag inte slutföra något, allt jag tar bort och försöker installera om funkar inte.

Okej, jag tycker det verkar som ett problem med Windows Installer. Har du försökt att starta datorn i felsäkertläge?

 

Testa att ladda ner Windows Installer:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=sv&FamilyID=889482fc-5f56-4a38-b838-de776fd4138c

 

Ladda även ner Windows Live Messenger installationen.

Spara sedan dem på skrivbordet. Starta datorn i felsäkertläge (F8 upprepade gånger vid uppstart av datorn).

 

Testa sedan att installera Windows Installer och sedan Windows Live Messenger.

Starta sedan om datorn som vanligt.

------------------------------

Med vänliga hälsningar

Dzemal

 

[inlägget ändrat 2008-03-25 16:18:11 av Dzemo]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har gjort det, men inget funkar och Windows Live Messenger kan jag inte ens ladda ner längre sen jag tog bort det tidigare idag.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HELPME skrev:

Har gjort det, men inget funkar och Windows Live Messenger kan jag inte ens ladda ner längre sen jag tog bort det tidigare idag.

 

Det här låter verkligen inte bra. Har du möjligtvis tillgång till en recovery-CD/DVD eller XP skiva? Du skulle kunna testa att reparera installationen av Windows, då sparas dina filer men windows installeras om.

 

------------------------------

Med vänliga hälsningar

Dzemal

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjeena

 

 

 

du kanske tog bort fel register nyckel ?

 

 

// är det något du vill fråga eller veta så finns jag på

MSN: felix.toftler95@hotmail.com

mail: fille777@gmail.com

ICQ: 418-484-09

och på det här underbara forum!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...