Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bra webbhotell i USA?


susannesjostedt

Rekommendera Poster

webbaccess.net

Du får lov att driva ett webbhotell på en egen lina utan att ha en redunant lina...

 

Det finns ju alternativet att skaffa en dedikerad/colocation server så slipper du problemen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag ser på vårt bredband (Bredbandsbolaget) får jag visserligen ha en server uppsatt hemma men jag får inte utnyttja bredbandet för kommersiella ändamål.

 

Det är i alla fall inte ett dugg intressant, jag kan inte sitta vid datorn dygnet runt, året runt. Helt otänkbart!

 

Colocation är ju just vad jag har! Reseller account brukar innebära att fler delar samma dator, colocation att färre gör det men principen är densamma.

 

Dedicated är för dyrt :-(

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...
global_webmaster

Jag driver ett webbhotell som heter Global Access och vi erbjuder klassisk windowsbaserad reseller hosting (inkl. SQL server 2005) i amerikanskt stuk. Vårt driftcenter finns i Umeå och är ett bra alternativ för dem som vill starta webbhotellverksamhet som återförsäljare. Se våra återförsäljningspaket på följande sida:

 

http://www.global-access.se/reseller-hosting.aspx

 

Jämför sedan det med andra svenska och amerikanska webbhotell som erbjuder reseller hosting. Man får göra en hel del efterforskning när man planerar att starta webbhotellverksamhet. Det är viktigt att supporten på det företag som du väljer kan göra specialanpassade lösningar för dig så att dina kunder blir nöjda.

 

Lycka till med att finna det bästa alternativet för reseller hosting!

 

Med vänlig hälsning,

 

Peter Johansson, Global Access

 

[inlägget ändrat 2008-06-28 21:28:25 av global_webmaster]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahh där ser man, det existerar ändå! Jag trodde det var något som var helt bortglömt av svenska webhotell!

 

Paketen ser bra ut men för tillfället skulle jag nog vilja kapa storleken till hälften. Dessutom vill jag gärna ha Linuxbaserad hosting (kanske båda) men har inte bestämt mig.

 

Tack för svar!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...