Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Invitation till Gmail


andreas p-son

Rekommendera Poster

andreas p-son

Hej,

 

Kan någon ge mig en invitation till Gmail?

 

 

skulle vara jättetacksam om jag skulle kunna få en Gmail

 

 

/ andreas.p-son@spray.se

 

 

MVH

 

Andreas

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 70
  • Skapad
  • Senaste svar
  • 2 veckor senare...

Även jag skulle bli väldigt tacksam för en ibjudan till Gmail!

(är vansinnigt trött på Home.se usla stabilitet.....)

 

Tack på förhand.

 

andreas.iwerback@home.se

 

[inlägget ändrat 2006-04-04 07:34:45 av P-Nisse]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TurboMagnus

Frågade tidigare om en inbjudan till Gmail men glömde epost adressen.

 

Har du fortfarande någon över?

 

turbomagnus68@hotmail.com

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahha, jag har bara 300 inbjudningar på mina 3 Gmail konton så jag kan nog avvara en.

 

Sänt var det här!

 

Välkommen.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahha, jag har bara 300 inbjudningar på mina 3 Gmail konton

 

Man tycker det vore dags att släppa det fritt snart, det känns lite krystat med invites när de fylls på fortare än man hinner göra av med dem.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ordets makt...

 

Ju mer det skrivs om det, ju mer det efterfrågas, ju längre det sprids. Jag lovar att det finns miljarder med människor kvar på denna jord dit ordet GMail ännu ej spridits. Hur många har snubblat in på Eforum, sett ordet Gmail, undrat vad det är och sedan fattat intresset för det och skaffat sig ett konto?

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon

GMail invites är ju bara en väldigt smart marknadsföringstaktik. Att så många gått på det är ju bara att beklaga, eftersom det påvisar hur lättköpta människor är med sådana här reklamknep.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag ingen marknadsföringsguru det ska erkännas men det som var "coolt och speciellt" för säg ett år sedan svalnar väl av med tiden och blir mer "fånigt" - "suck, kräver de fortfarande invites..." och folk drar nån annanstans istället.

 

Visst finns det miljarder människor som inte hört talas om GMail. Det finns säkert miljarder människor som aldrig hört talas om "mail" överhuvudtaget eller aldrig kommer att ha tillgång till en dator. Om Google tror att dessa kommer att sugas in i hypen och be om en GMail-invite så tror jag de har tänkt lite fel.

 

Hur många har inte kommit hit och frågat efter en invite? Rätt många, det ska erkännas.

 

Hur många är det som själva kollat på GMail, sett att det (fortfarande) krävs invite och därefter struntat i GMail till förmån för någon annan tjänst?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TurboMagnus

Finns det möjlightet att få en inbjudan till g-mail?

 

Min adress: turbomagnus68@hotmail.com

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har bett om en några gånger nu. Ingen som sänt en ännu? Eller studsar de mot din adress? Tror läst en kommentar från Maratonmannen som indikerat detta.

 

Nåja, jag testar att sända en till dig.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
Jesper Persson

Om det finns nån invite till gmail över nånstans skulle jag bli mycket tacksam!

 

Min mail: jesper@arelink.com

 

STORT TACK!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...