Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Invitation till Gmail

andreas p-son

Recommended Posts

• 4 weeks later...
  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Stjärnfallen

Jag skulle jättegärna vilja ha G-mail :) *blink blink* Så om någon har en himla massa inviter som inte används så skulle jag bli överlycklig om jag kunde få en. trollet14@spray.se

Jag börjar bli rätt trött på spray mitt spraymail med all reklam och yahoomail vet jag inte vad dom sysslar med sedan några veckor tillbaka. (Nu mera får man felmedelande med ursäkt från dem stup i kvarten och det behövs skrivas in säkerhetskoder ungefär 3 gånger för att skicka ett vanligt mail)

Med gratis mail som spray, hotmail och yahoo så hamnar dom lätt i företagsspamfilter. Funkar G-mail bättre i detta avseende?

Hur skaffar man ett bra och pålitligt mailkonto?

Stjärnfallen

G-mail är verkligen toppen! :thumbsup: Otroligt smidigt när man bekantat sig lite med några grundläggande funktioner som att klicka på "fler alternativ" för att svara på mail. Adressboken bygger ut sig själv och det är fullservice på det mesta och sorterings och sök fuktionerna är mer än suveräna.

Håller på att lära mig kalenderfunktionen och försöker få fler personer som är involverade i planeringen delaktiga.

• 3 weeks later...

Hej,

undrar om någon kan vara snäll och skicka mig en invitation till Gmail? Skulle bli väldig tacksam!

// larielleh@yahoo.co.uk

MVH Ellieh

Hej,

undrar om det finns någon invitation till Gmail över? Skulle väldigt mycket behöva en nu. blir väldig tacksam!

// joachim@spray.se

MVH Jocke

Stefan Eklinder

Skickad! :thumbsup:

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

"Om allt verkar gå bra, måste du ha missat något."

- Steven Wright

Hej. Kan någon vara snäll och skicka en invitation till Gmail. Har tröttnat på yahoo!

carmynta@yahoo.se

tack

[inlägget ändrat 2007-01-17 02:02:59 av Carmynta]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...