Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

e-handelssida


Androas

Rekommendera Poster

Visst skulle jag kunna lära mig ASP, men tycker det är så fruktansvärt tråkigt att sitta och läsa om sånt :) . När jag nu kunde html och hyfsat om javascript (är ju inte så svårt) så valde jag att köra på den vägen. Nu är jag snart klar med shoppen, har gått otroligt bra (tar i trä) och nu håller jag på att välja ut ett webbhotell. Funderar på http://www.Aleborg.se , någon som har nått att säga om dem?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för att undvika framtida anmälan av inlägget ovan ska jag klargöra att viss marknadsföring/reklam av egna tjänster är tillåtna. Om svaret är relaterat till trådens ämne är det okej att berätta att man kan hjälpa till. Helst ska all hjälp inom eforum vara gratis, men i vissa fall kan kommersiella lösningar vara mer aktuella.

 

Så ja, i detta fall ser jag inget fel i att erbjuda sina tjänster.

 

Men ta det inte för vana, leta inte efter trådar att göra reklam i, då kommer jag garanterat att se annorlunda på saken.

 

/T

Moderator för Webb - allmänt

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...
  • 1 month later...

Fått en anmälan om misstänkt reklam. Bemöt tack.

Reklam är EJ tillåtet i eforum

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oh, ok. Inte min mening att göra någon reklam, även om det definitivt skulle kunna tänkas tas som det iom att det e jag som gjort shopen. Menade bara att visa hur den tidigare shopen ser ut i nuvarande version eftersom folk verkade gilla den. Var god ta bort mitt meddelande isf. Bättre ni admins gör det iaf, så att ni ser att jag inte försöker smyga. :)

 

Kan ju heller inte säga att jag tycker det var speciellt mycket reklam över detta med tanke på många av de andra inläggen i den här tråden. ;)

[inlägget ändrat 2006-08-18 01:05:13 av Ziphoid]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, låter det vara då det jag inte anser det vara något klart brott mot våra regler. "Lite" reklam för dig men inget för egen vinnings skull.

 

Tack för svaret

 

/T

Moderator

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...