Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

k700i problem (batteriet)


DiscoBoy

Rekommendera Poster

Jo uppgraderingen är att se som en reparering av de fel din köpta telefon har.

Men att bara säga "Ge mig senaste mjukvaran", kan tolkas som att du bara vill ha någon ny funktion och inte att du har en telefon som du tycker uppför sig konstigt.

 

Har inte provat telefonnummret själv. Fick det i en mailkonversation en polare hade med SE. Kanske vill de ha något fånigt CASE-nummer av dig och det får man vad jag vet bara om man mailat dem först.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DiscoBoy //

 

Okej...jag tackar för all välskriven information...tiden isig är inga problem eftersom jag har en P800 om dagarna men det är som sagt de där 150 pixen som en ren princip...jag bugar & bockar för all information...ringer imorrn igen på förmiddagen & påtalar då att dom halar fram mina pix tills jag kommer på Fredag...jag brukar aldrig vara obekväm men imorrn ska jag vara riktigt obekväm...*morr*...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DiscoBoy //

 

Helt otroligt...fick ett sms 23 tim 58 min efter att jag lämnade in luren, messet löd "Din mobiltelefon är klar..."...typiskt...jag som hade laddat för att vara obekväm imorrn...*typiskt*...men...men...jag kunde inte hålla truten när jag var & hämtade den..."är inte ni skyldiga & reparera luren på 24 timmar frågade jag"..."näääää...det beror på hur mycket vi har att göra..."..."normalt är det 2-3 dagar"..."är det verkligen säkert" frågade jag..."jaaaa...ibland upp till 2 veckor om det vill sig illa"...jaha...det är som jag brukar säga..."det är bara att gilla läget..."...

 

Men...men...nu till uppdateringen...oj..oj...sicken skillnad...har haft på radion sen kl. 17...ingen nedgång på batteriet...innan uppdateringen hade den varit nere på minst halva styrkan...så visst gjorde uppgraderingen susen...uuuuunderbart...

 

Sen en annan liten fråga bara...har som sagt inte suttit så mycket med luren, men kan man gå in på vanliga http-sidor på K700:an...??...alltså inte bara wap-sidor...??

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan gå in på de flesta websidor med min k700i. Supernajs verkligen!

Det är fortfarande lite problem ifall sidan är väldigt stor, men det verkar funka fint.

 

Jag kör hellre "WebViewer" dock. Den trycker ihop websidan så som Opera gör på P800:an. Har någon shareware-version tyvärr, så man kan inte surfa så länge, men det ser lite bättre ut.

 

http://www.reqwireless.com/download-webviewer.html

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha...härligt...ska testa programmet...tackar & bockar...

 

För jag tycker som du säger att Opera fungerar klockrent med P800:an...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...