Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
virtuosen

Fy vad hemskt!

Rekommendera Poster

Ähhh... Ryck upp dig... ;)

Efter att ha surfat runt ett tag kommer du säkerligen gilla den nya funktionaliteten.

/Stefan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det finns ju inte någon som passar för ***. Ser iaf hemskt ut på en TFT...

_________

TicoRoman - Anfall är bästa försvar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det ser ok ut, smaken är som och man vänjer sig, dock är dom tonade fälten lite väl bleka på min jobbdator med TFT-skärm.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

När man klickade i "retro", så trodde jag att det skulle bli lika vackert som förr, men det blev precis likadant som om man inte klickat där..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag hatar att vara neggo men den här var ta mig tusan den dummaste layouten. Finns det någon ångraknapp? Och var har eforum tagit vägen?

Jag tycker det är bra korkat att helt ändra designen på eforum utan att använda eforums expertis och rådfråga oss.

När jag äntligen lyckats ta bort mina favoriter som bara varit helt meningslöst så kläms det dit igen.

Skärpning IDG!

/Janspeed

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Jag håller helt med! Hemsk layout och färgval.

Säger killen med grönt, blått och rött i signaturen... ;)

---

Jocke

Oh, German. I´m sorry, I thought there was something wrong with you.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kan inte annat än hålla med... Fruktansvärt.

Funktionaliteten har säkert blivit mycket bättre men jag orkar inte se eländet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
När man klickade i "retro", så trodde jag att det skulle bli lika vackert som förr, men det blev precis likadant som om man inte klickat där..

Jepp...Är ganska besviken på nya eForum :(

Små skillnader var det mellan färgtemana oxå...

O många coola funktioner saknar jag..:(

Buuuhuuu ;(

/Eminos - En gång var jag optimist...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

All kritik är per se konstruktiv.

Varför kallas det "retro" om det inte är retro? Man får ju för sig (jag i alla fall) att "retro" innebär samma utseende som Eforum 4.x. Men det är det ju inte..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

För att vara lite mer konstuktiv kommer ett exempel, jag kan säkert komma på fler.

Det jag gillat på Eforum är att det (tidigare) inte varit bloatat. Nu surfar man till förstasidan och möts av en hel skärmbild bestående av näst intill 100% lull-lull (och en bild på Erik :).

För att se det jag vill se (senaste inläggen) så måste jag scrolla ner en skärmsida.

Efter ett tag upptäcker man att det går att gömma den sk "kanalkartan" men även då är gränssnittet svårt som attan, mest färger och alla antydningar till raka ramar, färgytor och annat som gjorde det lätt att läsa är ersatta med små rutor som hänger utanför och ger svajighet åt hela layouten.

Inser att jag låter negativ och hade jag läst vad jag skrivit så hade jag säkert svarat (eller åtminstone tänkt) "surfa någonannanstans då". Så blir det nog.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Tydligen verkar det inte gå att redigera inlägg i efterhand längre heller

Gå till inlägget i tråden, som tidigare alltså. Ovanför knappen för Besvara finns en knapp för redigera.

/Stefan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gå till inlägget i tråden, som tidigare alltså. Ovanför knappen för Besvara finns en knapp för redigera.

Jag har tittat med både Mozilla och IE6 och jag kan då inte hitta någon sådan knapp. Mystiskt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Jag har tittat med både Mozilla och IE6 och jag kan då inte hitta någon sådan knapp. Mystiskt.

Jag har märkt att vissa inte kan se denna knapp. Jag tittar just nu på vad det beror på.

\\Erik

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...