Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Jäkligt besviken på det här


T310:an

Rekommendera Poster

Trodde det här var ett bra forum där man kunde få svar på frågorna man ställer men har nu märkt att det inte alls är så har frågat två förmodligen simpla frågor och väntat på svar i över 2 timmar nu men inte fått så mkt som ett "vet inte" till svar d suger riktigt hårt alltså......

 

 

Jäkligt besviken

 

:(

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En anledning kan ju vara att frågorna ligger i Forumet "JavaScript", fastän de inte har något alls med JavaScript att göra. Och, en av frågorna har du ju fått svar på.

 

Sedan så är nog många på jobbet/i skolan, så.. lite mer tålamod än två timmar får du nog ha.

 

Ciao,

Anders

[inlägget ändrat 2003-11-27 15:16:43 av Anders N]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är inte din privata "helpdesk", forumet bygger på att folk hjälper varandra.

 

Alla frågor besvaras inte. Det är ju helt upp till de andra forumdeltagarna. Som man frågar får man svar, brukar man ju säga. Dessutom har du fått svar på en av dina frågor.

 

Den stöddiga attityd du har brukar inte uppskattas på eforum, så tagga ner lite...

 

[Esc]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med Esc fullständigt, mkt vettigt inlägg!

 

Dessutom skadar det inte att försöka lite själv, hört tals om en sökmotor vid namn Google ?

 

Där hittar man i stort sett allt om man bara specifierar vad man vill ha fram.

 

Dessutom har eforum en sökmotor man bör använda innan man postar en fråga; chansen att någon annan ställt samma fråga tidigare är ganska stor.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

http://www.monkeytoys.com/javascript/javascr.htm

 

Vad är det för skillnad mellan Java och JavaScript?

 

Även om namnen är lika är Java inte samma sak som JavaScript! Det är två olika internet-programmeringstekniker. Java är ett programspråk. JavaScript är ett script-språk (precis som namnet antyder). Skillnaden är att man kan skapa riktiga program med Java. Ofta vill man bara ha en trevlig effekt och slippa bry sig om vanlig programmering. JavaScript är tänkt att vara lätt att förstå och använda. JavaScript-författare behöver inte bry sig så mycket om programmering. Man kan säga att JavaScript är en utökning av HTML snarare än ett eget språk. Detta är naturligtvis inte den officiella definitionen, men jag tycker att detta synsätt gör det lättare att skilja mellan Java och JavaScript.

 

Inte den bästa beskrivningen kanske, men.. den duger. :)

 

Ciao,

Anders

 

 

[inlägget ändrat 2003-11-27 15:46:32 av Anders N]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

väntat på svar i över 2 timmar nu

 

Du får nog ha lite mer tålamod än så.

Jag har väntat på svar på en fråga i ett dygn, får jag inget svar så hänger jag inte läpp för det utan det är inte värre än att jag får lösa frågan själv.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråden flyttad till Diskutera Eforum

 

Som redan kostaterats kan man inte kräva svar inom en viss tid... Dessutom borde du fundera över din attityd gentemot de som du förväntar dig hjälp av. Att posta en fråga och två timmar senare, i ett annat inlägg, skälla ut dem som eventuellt kan svara för att de inte gjort det ännu bidrar inte till ökade chanser att få svar.

 

/Stefan - moderator för Öppet forum

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...