Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Eforum smittsamt?


JANspeed

Rekommendera Poster

Är det bara jag som tycker det är konsigt att det helt plötligt dyker upp trådar med exakt samma innehåll och ibland nästan exakt samma rubrik? Man skulle ju kunna tro att de är korspostningar för inläggen är så lika men när man tittar på dem så skiljer sig ofta användaren eller texten lite.

 

Ibland kan det vara upp till 3 st på typ samma dag. Där alla behöver hjälp med sin laggande dator, sitt krånglande nätverk, sitt konstiga grafikkort eller problem med MS Office. Det verkar nästan som om Eforum smittar av sig. Får någon problem så får helt plötslig ett gäng andra samma problem.

 

Nästan lite läskigt. Kan det vara något psykologiskt måntro?

 

...Eller ligger kanske problemet hos mig? ;)

 

 

/JANspeed

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätt många problem beror nog på virus vilket kan förklara varför många får mer eller mindre samma problem ungefär samtidigt.

 

Eller så är det någon som kringgår korspostningsreglerna genom att skapa 3-4 användare och ställa en och samma fråga med olika användarnamn och lite olika formulering. ;)

 

[inlägget ändrat 2003-11-27 11:41:41 av SYS64738]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland kan det vara upp till 3 st på typ samma dag. Där alla behöver hjälp med sin laggande dator, sitt krånglande nätverk, sitt konstiga grafikkort eller problem med MS Office. Det verkar nästan som om Eforum smittar av sig. Får någon problem så får helt plötslig ett gäng andra samma problem.

Nu när du säger det, vill du hjälpa mig med min databaskoppling? Jag får ett felmeddelande att det inte funkar.

 

Sen behöver jag även hjälp att koppla ihop mina två datorer. Jag har kopplat rätt (tror jag), men det funkar inte.

 

Tack på förhand :thumbsup:

 

;))

 

 

---

Jocke

 

Oh, German. I´m sorry, I thought there was something wrong with you.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...