Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Frilans??


SwedBear

Rekommendera Poster

Hej,

 

Jag noterade att ni på framsidan (längs ner) har en link där ni söker frilansjournalister.

 

Det lät intressant, speciellt då jag har skrivit tidigare t ex i PC Gamer samt på egna sidor, så jag skickade in en intresseanmälan först i höstas och sedan igen i januari.

 

Nu förväntar jag mig definitivt inte att ni är intresserade av mig. Anledningen till detta inlägg är mer att undra varför ni inte kan skicka något svar alls på något av mailen?

 

Jag vet inte ens om mailen (som gick till maxidata@idg.se som det stod på sidan) gick fram eftersom jag inte har fått någon bekräftelse.

 

Vore det inte en bra ide att i allafall skicka ut ett bekräftelsemail att ni har mottagit ansökan och att ni kommer att kontakta den som söker med ett mail om ni anser att personen är intressant?

 

Bara en tanke ..

 

Mvh

Björn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Anders Engström

Som medlem i redaktionen för Maxidata tycker jag det är ytterst pinsamt att du inte har fått ett svar på din förfrågan. Ditt meddelande måste helt enkelt ha försvunnit i hanteringen.

 

Vår redaktionschef låter hälsa att alla som kontaktar redaktionen rörande arbete som frilansare ska tas i beaktande. Är du intresserad så kan du kontaka honom direkt: daniel.sjoholm@idg.se

 

mvh

 

Anders Engström

Webbredaktör

Maxidata

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...