Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Flate Rate !!


ericoo1

Rekommendera Poster

Finns det någon svensk internet leverantör som erbjuder fast månads avgift, (jag surfar med modem) Jag skulle vara berred att betala upp till 1000:- i månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 4 months later...
Joakim Arnling

Spray: 195 kr/mån. De har dock en begränsning: max 100 tim/mån och 4 timmar per tillfälle....

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den största begränsningen är att dom inte tar in fler just nu.

 

// Niklas

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joakim Arnling

Det är inte bara negativt; det betyder också att de vill hålla en viss standard för de kunder som de har.

När de skaffar mer kapacitet tar de säkert emot mer kunder.

Personligen så är jag trött på de internetleverantörer som fungerar bra i början men som inte kan motstå att ta emot kunder som de inte har kapacitet för.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Javisst, jag kan inte annat än hålla med dig. Jag skaffade själv spray så fort det bara gick så jag tycker inte att det är en begränsning att dom inte tar in fler. Vad jag menade var att för ericoo1 var det den största begränsningen, att han inte kunde få det i nuläget.

 

// Niklas

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du, jag har Spray Fastpris och kan bara säga att det funkar skitdåligt!!!

 

Det fungerade kanon ibörjan(ca:3v) för att sedan totalt haverera.

Då skickade jag ett argt mail till Spray för att få klarhet, och tala om jag minsann inte tänker betala några 195:-/mån för en internetuppkoppling som inte fungerar.

Det tog Två dagar innan jag fick ett svar. De förklarade med att myccket folk bla bla bla.

Okej, nu gick det iallafall att surfa någorlunda men, det har börjat att koppla ner mitt modem(isdn) hela tiden

(Just när jag skriver detta så fungerar det såklart bra).

 

Nej, visst är det kanon att man får surfa hur mycket som helst(nästan), men då bör det fungera. Jag betalar ju faktiskt 195:-/mån.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joakim Arnling

Visst håller jag med dig... Det verkar vara få ISP's som håller standarden.

 

Hade de varit schyssta skulle de ersätta dig på något sätt...

 

När jag anmälde mig så förklarade de att de skulle stänga för fler abonnenter i väntan på utvärdering av tjänsten för att sedan öppna igen ...

 

Men för mig har det funkat fint, upptaget 2-3 gånger på 2 månader. Då har jag varit uppkopplad flera gånger dagligen ...

 

Själv hoppas jag slippa modem snart och gå över till ADSL, men då blir man ju tvingad att använda Felia. Känner mig nästan som en Qvisling...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konstigt...inte ens med netlink blev jag nånsin nerkopplad sen jag skaffade ISDN, det låter mer som fel på adaptern eller konfigureringen. Det är först med spray som en annan fått känna på vad det innebär att ha ISDN. Jag har aldrig haft så snabb uppkoppling som med spray -varje gång, hastigheten är alltid densamma (vid nerladdning) om man nu inte surfar mellan 18-23:00 då kreti och pleti är ute, då får jag samma hastighet som med telia eller netlink.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...