Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Noll svar?


Cloudberry

Rekommendera Poster

Cloudberry

Nu funkar ju att bara trådar från favoritforum visas på förstasidan, men det verkar ha en bieffekt, nämligen den att alla trådar har noll svar enligt första sidan. Man måste gå in i tråden för att se om det finns några nya inlägg i den.

----------

Ipsa scientia potestas est

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Junesjö
Nu funkar ju att bara trådar från favoritforum visas på förstasidan, men det verkar ha en bieffekt, nämligen den att alla trådar har noll svar enligt första sidan. Man måste gå in i tråden för att se om det finns några nya inlägg i den.
Jag fixade just denna bugg.

\\Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cloudberry

Tack, nu fungerar det.

----------

Ipsa scientia potestas est

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, jag får många 0'or fortfarande!

När jag tex loggar in så kollar jag på "mina favoriter" till höger och där står det tex CD-bränning 2, Internetprogram 2. När jag sen går in i tex CD-bränning så ändras Internetprogram till 0 eller 1??

Då har man ju ingen alls koll på var de nya är.

 

Just nu är det bara 0'or för mig trots att det alldeles nyss var några inlägg som hade nya inlägg.

 

Hälsningar

Leif

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig har inte räknarna funkat riktigt på väldigt länge. Inte heller idag.

Det blir visserligen riktigt när man går in i ett forum. Då blir räknarna korrekt uppdaterade.

 

När jag loggar in brukar det se ut som att massor är oläst, men det är i stort sett allt som fanns när jag lämnade eforum + allt som kommit till efter det.

 

Är lösningen nära?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...