Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Poäng


Gäst

Rekommendera Poster

Jag saknar ett poäng! Detta beror väl på att en tråd där jag fått poäng raderats?

 

 

Ja, det är så jag förstått att det fungerar i alla fall :)

 

 

.dune.

----------------------------------------------

push@A,$_ for reverse q.e...q.n.;for(@A){$_=unpack(q|c|,$_);@a=split//; shift@a;shift@a if $a[$[]eq$[;$_=join q||,@a};print $_,$/for reverse @A

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag saknar ett poäng! Detta beror väl på att en tråd där jag fått poäng raderats?

Jag tror mig veta vilken tråd som raderats och där du skulle ha fått poängen. Det är tråden "HJÄLP MED XP" som raderats.

 

Du får ett poäng som tröst för det förlorade.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stämmer nog som Maratonmannen sade, du hade nog fått en poäng i tråden "Är "HJÄLP MED XP" äkta?". Den tråden tog jag bort då den startades med syfte att driva med en enskild medlem här på forumet - något som vi inte pysslar med här.

 

/Stefan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tröstpoängen Maratonmannen!

 

Vad hette den ursprungliga tråden då? Den som började med att vi alla skulle be för att en kille med tinnitus skulle bli botad? Jag hittar den inte i Sök.

 

Det är kul att läsa gamla trådar.

 

Bosse, fortfarande utan ADSL.

 

"Låt oss se vem du är! Ladda upp dig till: http://eforumare.just.nu/"

 

"Techno! http://bamh.just.nu

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cloudberry

Den heter tinitus, och finns att hitta på:

 

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?entriesid=440860

 

----------

Ipsa scientia potestas est

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad hette den ursprungliga tråden då?

Märkligt att inte jag heller hittar den då jag söker på "tinitus", men Cloudberry lyckas. Hur gör du Cloudberry?

 

Bosse,

 

Vem är Mayaliza, som är din senaste på Eforumare just nu? Hittar ingen sådan medlem.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Märkligt att inte jag heller hittar den då jag söker på "tinitus", men Cloudberry lyckas. Hur gör du Cloudberry?

Hon deltog väl själv i tråden så den hittade hon enkelt genom att skumma igenom Mina inlägg.

 

\\Anp

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lena Marie

Maratonmannen undrade...

Vem är Mayaliza, som är din senaste på Eforumare just nu? Hittar ingen sådan medlem.

...å de gör ja me ????

------

MVH//Lena Marie

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den tråden tog jag bort då den startades med syfte att driva med en enskild medlem här på forumet

Eftersom det var jag som startade den tråden så vill jag bara försvar mig.

 

Jag startade inte tråden för att driva med "HJÄLP MED XP" utan för att ifrågasätta om "HJÄLP MED XP" drev med oss på eforum. Tråden tinitus spårade ur rejält, och jag betvivlade äktheten hos inläggsskrivaren.

 

Men jag viker mig för moderatorn.

 

 

 

[Esc]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja borde man inte stänga av hans forumkonto istället. Komma här och mässa. Är religion tillåtet ? Politik ?

 

:D

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, då vet jag. Det var dock flera andra som gjorde ganska grova påhopp så därför tog jag bort tråden i helhet istället för att redigera väldigt många inlägg. Syftet med tråden kunde också missuppfattas (vilket jag tydligen gjorde till viss del).

 

I vilket fall som helst så tillför den inte så mycket till Eforum så jag tror vi klarar oss utan den... :-)

 

Peace, love 'n' understanding...

 

/Stefan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den startades inte för att driva med HJÄLP MED XP.

Även om orden blev hårda mot honom/henne.

Som man bäddar får man ligga.

 

Om du kollar upp vad HJÄLP MED XP håller på med för närvarande här på forumet, så kan du ju sedan fråga dig vem som driver med vem egentligen.

 

Någon fick hjälptipset "Dra ur sladden"!

Seriöst svar eller hur?

 

Mvh. Kalkyl

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saknar och saknar?

 

Jag förstod vad du menade från början med tråden.

Därför tycker jag att det var fel att ta bort den om det bara berodde på att du missförstods med tråden.

 

Å andra sidan verkade den mot slutet spåra ur fullständigt med rena personangrepp och någon privat e-mail korrespondens mellan XP och någon annan, vid sidan av tråden.

 

Jag hängde inte med vad som hände mot slutet av tråden, så jag ber om ursäkt redan nu, om det är så att det finns något särskilt skäl som gjorde det nödvändigt för moderatorn att ta bort hela tråden.

 

Mvh. Kalkyl

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...