Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Grafik-kortet


kadir_88

Rekommendera Poster

hej!!!! jag heter kadir o e en kille på 14 års åldern...

mitt grafik kort har 64mb och när jag ska spela spel som inte behöer så mycket tex counter-strike...så hackar den jätte mycket jag vet inte vad som e felet jag har laddat ner updateringar åxo men ändå så hackar den....jag undrar om de finns en lösning till detta problem

P.S: grafik-kortet var ati radeon 9000

 

Mvh Kadir!!!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att dubbelposta är aldrig populärt!

 

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=424381

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vadå aldrig popuärt!!?

Det uppskattas inte. Alls.

 

---

Jocke

 

Oh, German. I´m sorry, I thought there was something wrong with you.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppskatas av vem?mig störde det inte...

 

Ok, men om det stör mig då? =D

 

Hursomhelst är det inte tillåtet enligt eforums regelverk som man måste acceptera för att få skapa ett login - om nu detta var oklart :)

 

Problemet med att korsposta eller dubbelposta är att de som sitter inne med svaren irriterar sig på det och vägrar svara, eller som i den här tråden - börjar tjafsa om det... ;]

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

hej!!!! jag heter kadir o e en kille på 14 års åldern...

mitt grafik kort har 64mb och när jag ska spela spel som inte behöer så mycket tex counter-strike...så hackar den jätte mycket jag vet inte vad som e felet jag har laddat ner updateringar åxo men ändå så hackar den....jag undrar om de finns en lösning till detta problem

P.S: grafik-kortet var ati radeon 9000

 

Mvh Kadir!!!!

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pröva att ställa ner upplösningen i counterstrike och se om det fungerar bättre då.

Vad har du för prestanda på din PC? Det räcker inte med 64MB på grafikkortet om din PC bara har 8MB.

 

Lycka Till!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du uppdaterat drivrutinerna till annan hårdvara. Jag har för mig att vissa ljudkort också kan skapa problem vid spel. Gör ett försök att hitta nya drivrutiner till det också.

 

Andersson

--

Faran är inte att datorerna börjar tänka som människor, utan att vi börjar tänka som de.

Sydne J. Harri

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...