Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

usrbridg.exe kraschar..


NoiseKiller

Rekommendera Poster

NoiseKiller

Någon som kan informera mig om varför usrbridg.exe encountered a problem and needed to close.??

Det började med att jag ville använda min SE P800-docka till den bärbara men den fattade inte vad det var jag pluggade in i usb-porten. Hittade inget trots installation av mjukvara...

Åsså -smack- rätt i ansiktet... varje gång jag bootar datorn "tvingas usrbridg.exe att stängas".

 

Hjälp?

 

\\eForum\NoiseKiller

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du provat senaste sync-programvaran för PC:n? Den heter: PCSuiteForP800_rel_1.1.1_EN.exe el PCSuiteForP800_rel_1.1.1_SV.exe

 

Bara 36 sköna MB

 

red.

En del har problem med Norton AV i kombination med P800 PC Suite. Kan kanske va nått?

[inlägget ändrat 2003-03-18 14:00:15 av VMS7]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NoiseKiller

Hmmmmmmmmmmmmmmmm....

För det första vill jag påpeka att jag är övertygad om att jag inte fick någon e-postnotis om att någon postat i denna tråd. Tänkte precis gå hit å skriva [bump bump] MEN det verkar jag slippa.

red.

En del har problem med Norton AV i kombination med P800 PC Suite. Kan kanske va nått?

DOH! varför är det ett gult utropstecken över min Norton Antivirus!? Varför kan jag inte aktivera realtime protection?

Och japp, jag kör 1.1.1 sv. Men de här med Norton verkar ju vara grejjen.. Hur göra?

 

\\eForum\NoiseKiller

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...