Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

MIn dator


-=Lynx=-

Rekommendera Poster

Här är min nya dator :) väntar bara på grafik och modekortet.

 

cpu: amd athlon 2600+

hårdisk: IBM 180gxp 180gig 7200rpm 8mb cache

minne: standard 2700 minnen 1*512

grafikkort: hercules ati radeon 9500 pro

modekort: asus a7n8x deluxe

chassi: ett cheiftek midi tower i silver.

kylning: cpu: arctic coolings copper silent, chassi: nåra 80mm fläktar.

dvd/cdbrännare: dvd 16x cdbrännare 48x combo från LG.

Ljud: creative audigy (1) bulk.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intresseklubben antecknar =)

 

 

~ Stefan ~

 

"Ingen kan hjälpa alla men alla kan hjälpa någon."

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är min nya dator :)

 

Väntar bara på följdfrågor som "tror ni att det går att spela Doom 3 leaked alpha på den ?" ..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara 2.6 GHz? du kund väl åtminstone tagit: AMD Athlon XP3000+ Barton 2167MHz/2.16GHz 128/512Kb 333MHz 0.13 bulk SocketA... blev lite besviken nu, jag menar, om du ändå ska in o skryta...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är min nya dator :) väntar bara på grafik och modekortet.

 

Den är säkert bra. Med alla dessa termer om herkules dit och asus dit och höga nummer och så. Mammans kort är tydligen modernt också...

 

Vad som är mer intressant som jag skulle vilja veta är vilken färg du har på skärmen och lådan? Är de båda svarta så är det snyggt, olika färger fult, men det är å andra sidan en smaksak.

 

Min laptop är i silver/svart och det är rätt så snyggt. I gult hade den inte varit snygg och i grönt hade jag lagt en pizza på den utan att stänga locket.

 

Jag hade tur när jag skaffade min externa brännare för den är också i svart (nåja: svart/blå nå't)/silver.

 

Mina högtalare passar inte för de är i vitt/grått men det gör inget för jag tyckte att fel låt vann. Alcazar var den klart catchigaste låten och idag har jag bytt bromsbackar på höger bakhjul på min bil.

 

En 256 Mb modul med minne köpte jag precis och på fyran är det en film som nog är ganska så dålig. Vänster bakhjul på bilen får ha nya backar imorgon om det är fint väder.

 

Min hund snarkar nu och om det regnar imorgon så tänker jag sitta här vid min silver/svarta laptop och terrorisera er med mina skriverier. Nu klär de av sig på fyran så nu slutar jag mitt intelligenta inlägg. :-)

 

Bosse

 

"Sitt framför ditt hus och rikta en hårtork mot passerande bilar och se om de saktar in..."

 

"Låt oss se vem du är! Ladda upp dig till: http://eforumare.just.nu/"

 

"Techno! http://bamh.just.nu"

"Mitt hem! http://bosses-hem.just.nu"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

IBM:aren hade jag tagit bort och ersatt med en Barracuda eller en Seagate i samma storleksklass. =)

 

Jag menar, glädjen blir kanske kortvarig med en instabil IBM:are. ;)

 

 

 

---

/Stefan Eklinder

 

"Informationsteknologin tränger in som sand

i byxorna. Man blir inte av med det"

 

Jonas Ridderstråle

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...