Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Priblem med Acrobat Reader (utskrift)


g.f0rce

Rekommendera Poster

jag har ett .pdf dokumen som jag vill skriva ut, men det funkgerar inte. En ruta som säger "the document could not be printed" kommer upp och jag kan alltså inte skriva ut det. Jag kan skriva ut andra dokument, det är bara just detta som inte fungerar. vad kan vara fel?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har ett .pdf dokumen som jag vill skriva ut, men det funkgerar inte. En ruta som säger "the document could not be printed" kommer upp och jag kan alltså inte skriva ut det. Jag kan skriva ut andra dokument, det är bara just detta som inte fungerar. vad kan vara fel?

 

Hej!

 

Förmodligen är det personen som gjorde dokumentet som klantat sig, vet du om någon annan har lyckats skriva ut dokumentet?

 

I andra hand så kan dokumentet vara utskriftsskyddat men då borde det komma uppvarningsrutor.

 

 

.dune.

---------------

Tempus fugit

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dokumentet är inte utskriftsskyddat, det har jag kollat. Om den som gjort dokumentet "klantat" sig, finns det ngt sätt jag kan skriva ut det ändå?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dokumentet är inte utskriftsskyddat, det har jag kollat. Om den som gjort dokumentet "klantat" sig, finns det ngt sätt jag kan skriva ut det ändå?

 

Tyvärr inte - dokumentet kan ju vara skadat.

 

Har du...

 

... testat att skriva ut på en annan skrivare?

 

... den senaste versionen av acrobat reader?

 

 

.dune.

---------------

Tempus fugit

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...