Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Wacko...


Cat

Rekommendera Poster

*lol*

Någon mer än jag som tittar på TV3 just nu?

 

Mvh

-Cat

_________________________________________________

"Varför vara besvärlig

när man med lite fantasi kan bli helt omöjlig."

okänd

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glenn Larsson

*suck* Den enda Michael Jackson som är värd att lyssna på är han som skrev "Ölboken" (back to Discovery Channel)

 

/G

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bra dokumentär tycker jag. är väl en av de som alltid har haft stor respekt för honom antar jag. växte upp med alla hans skivor.

 

..me...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bra dokumentär tycker jag.

 

Mja..jodå den är väl ok. Det trista är bara att allt formligen utstrålar $$$..

..men å andra sidan så kanske det inte är så konstigt...;)

 

är väl en av de som alltid har haft stor respekt för honom antar jag. växte upp med alla hans skivor.

 

Gäller även mig. Jag har ingenting emot hans musik - tvärt om. Det som jag opponerar mig emot är denna uppenbart fåniga allt jämnt pågående jakt av massmedia efter nya uppslag och lagomt vinklad journalistik för att stilla törsten hos alla tabloidälskare. Uscha! ;)

 

Mvh

-Cat

_________________________________________________

"Varför vara besvärlig

när man med lite fantasi kan bli helt omöjlig."

okänd

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som jag opponerar mig emot är denna uppenbart fåniga allt jämnt pågående jakt av massmedia efter nya uppslag och lagomt vinklad journalistik för att stilla törsten hos alla tabloidälskare. Uscha! ;)

 

Det värsta är väl att till och med "seriösa" media har gått på helt sanlösa saker, kommer ihåg aktuellt eller rapport som visade en bild där hans ansikte var helt ärrat för ett par år sedan.

 

Detta påstods vara ett resultat av felaktiga plastikoperationer, de hade till och med en "expert" som stod och uttalade sig utifrån bilden.

 

Får en att undra hur pass vanligt det är med fejkade bilder även i de vanliga nyhetsprogrammen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får en att undra hur pass vanligt det är med fejkade bilder även i de vanliga nyhetsprogrammen.

Tror faktiskt det är ganska vanligt. De är som vilket företag som helst, sälj för att överleva. Givetvis säljs en tidning bra som har en bild på Wacko med ett ärrat ansikte. Alla "visste" ju att han gjort mängder av operationer...

 

..me...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den "riktiga" intervjun visas för övrigt på femman på tisdag (4/3), det som trean visade igår var ju ett svar på den intervjun.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...