Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Office XP


Nice...

Rekommendera Poster

Hej jag har office Xp för lärare och studenter... men det står att jag ska regga mig med koden jag fick med men den koden är redan reggad på en annan dator i hemmet.. finns det något program som tar bort denna fråga om registrering?

eller någon crack?

eller om det finns nån pirat nyckel?!?

 

Snälla hjälp mig med detta

 

 

MVH Danne

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm.. vad jag begriper så är "koden" du pratar om skolans licensnummer och du ställer till det både för skolan och dig själv om du inte installerar programvaran där den hör hemma. Alternativt så kan skolan ha en fleranvändarlicens och då får du kontakta IT ansvarig för ev tillåtelse att använda licensen för fler officepaket.

 

Crack, program med mera...jodå, det går det säker att snoka rätt på via diverse fildelningstjänster men det är inte lagligt och hör inte hemma inom detta forum.

 

I övrigt så finns det en del om programaktivering med mera här: http://www.microsoft.com/piracy/

 

Mvh

 

The Fnul

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Dan,

 

Såvitt jag har förstått så har du köpt en enskild licens som endast får installeras på en dator enligt gällande licensvillkor.

 

Med tanke på det billiga priset för en dylik licens har du säkerligen råd med att införskaffa en licens till.

 

Spridning av tips & tricks för att bryta licensvillkor för programvaror är generellt förbjudet och detta gäller självklart även här på E-Forum.

 

Mvh

Dennis

Moderator för Office-forumet

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...