Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Krumelurer


Gäst

Rekommendera Poster

Hej!

 

Hörde att en Eforumanvändares barn tyckte att mina *ler*, *asg, *lol* tillhörde det förgånga och inte alls var trendigt. Vid min höga ålder av 38½ så vill man ju hänga med *ler*. Är det någon som kan tala om vad det finns får några krumelurer typ :-D och deras betydelser? :-) och :-( vet jag, glad resp ledsen.

 

 

Bosse

 

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På lunar körs det ju fortfarande med *ler* etc. men liksom smiles utan - används ju möe. typ

 

:P räker ut tungan

:D smilar möe

;) blinkar osv...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsätt Bosse, som 39&1/4-åring *asg* som inte hänger på Lunar *ler* fungerar det väldigt bra =o)

 

”Snabbmakaroner avrådes ifrån, de blir alltid för mjuka. Har man tid att leva, så har man tid att koka riktig pasta!”

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öh, Bosse, "en Eforumanvändare" är jag och det var min ton-årige son som påpekade att uttrycken var ute. Nu hör det till saken att han faktiskt tycker att jag är OK för att vara morsa. Men jag tycker oxå att man med åldens rätt får vara "mossig".

http://www.hb.se/miaochmimmi/fil11.htm

http://nezzo.nu/na.asp?id1=352&id2=2985

------

Lena Marie

”Jag vill inte passa in - jag vill passa på!”

(Cecilia Frode:s Ängelen)

{en poäng - en krona. samlar till cykel}

 

[inlägget ändrat 2003-02-08 14:00:31 av Lena Marie]

[inlägget ändrat 2003-02-08 14:01:56 av Lena Marie]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öh, Bosse, "en Eforumanvändare" är jag

 

Tänkte att du ville vara anonym, därför försökte jag dölja din riktiga identitet. *ler* och *asg*

 

Bosse

 

”Mappen är tom, vill du kontrollera innehållet?”

 

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*ler* och *asg*

 

Neeeej...snälla...gör inte Eforum till något Lunarstorm2...vi klarar oss bra med eForums egna smileys...:)

 

Dessutom tycker iaf jag att det är mycket trevligare om smileys inte används i onödan...en välplacerad smiley är bra, men det ska inte vara sönderklottrat med dom, om man verkligen inte rullar på golvet och skrattar rumpan av sej...;)

 

/Eminos - håller sej till vanliga smileys... ;):) *)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lena Marie,

Den frasen du skrev brukar bli resultatet av följande smiley (som jag av vissa skäl skriver i klartext).

 

Kolon bindestreck slutparantes några mellanrum lilla o tilde tilde tilde några mellanrum nolla likamed likamed likamed åtta

 

Något jag aaaaldrig har användt mig av. :7

 

-NoiseKiller, för ljudlösa GHz -rodnar-

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolon bindestreck slutparantes några mellanrum lilla o tilde tilde tilde några mellanrum nolla likamed likamed likamed åtta

 

Vad är tilde? Men risk för att verka "mossig" som Lena Marie tycker att vi är... *ler*

 

Undrar

 

Bosse

 

”Mappen är tom, vill du kontrollera innehållet?”

 

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sa det först!!! Att jag var mossig alltså. Fattar inte något av vad du skrev NoiseKiller

------

Lena Marie

”Jag vill inte passa in - jag vill passa på!”

(Cecilia Frode:s Ängelen)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad är "lilla" ?

Jaha; litet o

Säger mig fortfarande ingenting. Kan någon förklara.

[inlägget ändrat 2003-02-08 18:08:21 av Lena Marie]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lena Marie: han menade bokstaven o, o som i olof...

 

"Snabbmakaroner avrådes ifrån, de blir alltid för mjuka. Har man tid att leva, så har man tid att koka riktig pasta!"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag fattade det sen, men jag förstår inte resten av NoiseKiller:s grej. Jag har knappat in det men ...?

Nu gör ni narr av mig :(

Känner lite igen det sista, och vet att ni sitter och garvar.

 

Nu ska jag bort på middag (kommer 20 min försent)

Ha det kul i kväll alla!!!!

 

[inlägget ändrat 2003-02-08 18:11:31 av Lena Marie]

[inlägget ändrat 2003-02-08 18:15:33 av Lena Marie]

[inlägget ändrat 2003-02-08 18:19:29 av Lena Marie]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte gör vi narr av dig! Det är ju liksom grejjen att du inte hänger med riktigt och att vi är här för att hjälpa dig... Har du gjort hela, vridit huvvet å stirrat dig blind kanske?

Om du nu är på middag kanske du dricker vin.. Och efter ett par glas kanske du förstår bättre..? :-D

 

-NoiseKiller, för ljudlösa GHz

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I am back now. Mao så är jag mobbad pga mitt kön och alla snubbar skrattar ihjäl sig åt mig...

Jag har väldigt svårt för att ens skriva det men visst betyder det f... y.. ?

[inlägget ändrat 2003-02-09 01:51:18 av Lena Marie]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fel forum------

Lena Marie

”Jag vill inte passa in - jag vill passa på!”

(Cecilia Frode:s Ängelen)

 

[inlägget ändrat 2003-02-09 02:25:14 av Lena Marie]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...