Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Datumangivelse...


Lena Marie

Rekommendera Poster

...skulle jag önska när jag tar fram "Mina inlägg". Jag ser ju vilken rubrik/vilket forum jag skrivit till men inte när. Vore kul att se vilken dag de olika inläggen var skrivna.

------

Lena Marie

”Jag vill inte passa in - jag vill passa på!”

(Cecilia Frode:s Ängelen)

{en poäng - en krona. samlar till cykel}

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen dum idé Lena Marie. Samt att man i fliken "Jag bevakar" kan få fram en flagga för inlägg efter man var inne sist. Nu måste man klicka på inlägget för att se om något har hänt. Jag vet att mejlvarianten finns men en flagga vore "enklare".

 

Frestelser är ett annat ord för valmöjligheter.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sysmetrix är något av det fiffigaste lilla program om man har e-post bevakning. Det spelar en liten trudelutt varje gång man får mejl även om man inte har klickat fram Outlook Express, eller vad det nu är man använder, till skrivbordet. Kanske inte relevant för denna tråd men väldigt bra ändå :)

------

Lena Marie

”Jag vill inte passa in - jag vill passa på!”

(Cecilia Frode:s Ängelen)

{en poäng - en krona. samlar till cykel}

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag säger en gång till, för alla som missat det tidigare.

 

Jag önskar ett enhetligt upplägg i E-forum.

 

mao - när man besöker "Mina Inlägg" får man en vy som liknar startsidan. Med notering om det dykt upp nya inlägg i tråden man själv gjort inlägg i, hur lång denna tråd är, när senaste inlägg gjordes samt möjlighet att se när man själv var aktiv i tråden.

 

Och så vidare. Jag har skrivit mer utförligt och genomtänkt tidigare och hoppas att idéern finns med i planen för E-forum 5

 

/T

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om vi tjatar tillräckligt så. Vi kör uttröttningsmetoden! Hör ni de moderater, moderatorer menar jag. *ler*

 

Bosse

 

”Mappen är tom, vill du kontrollera innehållet?”

 

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hör ni de moderater,moderatorer menar jag.

Ibland får du till det Bosse :D

------

Lena Marie

”Jag vill inte passa in - jag vill passa på!”

(Cecilia Frode:s Ängelen)

{en poäng - en krona. samlar till cykel}

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...