Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tips till eForum 5


Eminos

Rekommendera Poster

Hej!

 

Ett tips till eForum 5, är möjligheten att markera alla rader på Jag bevakar sidan...

 

Just nu har jag säkert 50 trådar som bevakas, som jag inte orkar ta bort...:)

 

[EDIT]Obalanserade taggar fick jag nu...bra funktion...;)[/EDIT]

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det vore inte felatt kunna lägga till en tråd att bevaka i efterhand. Ibland händer det jag missar att kryssa i rutan. Det händer även att det dyker upp en intressant tråd som man för tillfället inte har något att tillägga i men vill bevaka ändå.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Det händer även att det dyker upp en intressant tråd som man för tillfället inte har något att tillägga i men vill bevaka ändå."

Då är det bara att klicka på Läs tråden och sedan klicka på Bevaka (kikarsymbolen) överst i trådens huvud, så har du tråden under bevakning och får mail vid nya inlägg.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar, den var ganska grå och anonym.

Mm det är den. Jag märkte knappen också först efter några hundra inlägg då någon sa det till mig, eller så är vi blinda båda två min gode vän.. ;)

 

 

 

_________

TicoRoman - The One And Only

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett tips till:

När man kommer till Diskutera Eforum t.ex. //eforum.idg.se/Threads.asp?forumid=215 så ser man en liten flagga vid inlägg som är nya eller har nya svar. Det står hur många svar som finns, men det vore trevligt om man ser hur många svar som är nya, typ 'Antal svar: 2, nya 1'.

 

..michael ericsson...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...