Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Prisutveckling på vete, vart hittar jag info?

H a z z e

Recommended Posts

Hej!

Detta trodde jag aldrig jag skulle behöva fråga om, men jag har fått en uppgift att följa prisutvecklingen på vete under 5 veckor, men vet inte vart jag kan hitta informationen. Jag har sökt överallt men gått bet.... hoppas ni kan hjälpa mig! Världsmarknadspris och sverige/europapriser, allt e intressant!

Mvh. Hazze

[inlägget ändrat 2003-02-06 17:37:12 av H a z z e]

Tackar så mycket.... Jag hittade till några av dessa men finns det ingen sajt på svenska som redovisar dagliga priser på vete? eller veckovis? Det var svårt att utläsa vad som var vad på de utländska...

Jag trodde faktiskt inte jag skulle få hjälp så fort... ni är för goa... ;-)

Mvh. Hazze ;-)

jo, tack, men det man fick när man klickade på länkarna var inte så roligt.... ett excelark fullt med obegripliga siffror..

Mvh. HAzze ;-)

Jo tack... men de ligger inte i kolumner, det är rörigt som satan... vart ser man priser t ex? Jag är ny på detta och behöver lite mer lättläst info. En sajt på svenska skulle sitta fint...

Mvh. Hazze

Du hittar nog inget på svenska. Vi har ingen vetebörs i Sverige (för liten maknad) så då letar du nog förgäves. Detta ä nog det bästa du hittar.

De ligger i kolumner. De förskjuts för att rubrikerna blir länger än kolumnbredden.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...