Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bevaka hela trådar


Jani Andersson

Rekommendera Poster

Jani Andersson

Minns att det för ett tag sedan framfördes önskemål om att man även borde kunna bevaka inlägg som man inte själv skrivit. Var det en bra idé?

 

Själv tyckte jag det. Tänkte att man i så fall skulle ha en liten länk vid varje inlägg som man kunde klicka på och då lades just det inlägget med i listan över de trådar man bevakar.

 

Är detta något vi ska jobba på tycker ni, och finns det något fiffigt sätt att göra det här?

 

Hanteringen av de bevakningar man har tänkte jag gott kunde vara kvar under "inställningar" som idag. Men förstår man att man kan hitta den där?

 

mvh

Jani Andersson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan nog vara svårt att hänga med när inställningen ska göras i sina egna inställingar. Eller hur menar du? Att man generellt kan ställa in denna extra länk i inställningar, och vill man inte ha den kan man stänga av funktionen?

 

Isåfall är det ju inte så tokigt.

 

Petra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jani Andersson

Jag menade att man kan börja en bevakning direkt från tråden, och sedan kan man organisera sina bevakningar som idag via Inställningar.

 

Nyheten var att man nu skulle kunna börja bevaka ALLA inlägg - även sådant man inte skrivit själv.

 

mvh

Jani Andersson

idg.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...