Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vem är ni egentligen?


Gäst

Rekommendera Poster

Det värsta problemet just nu är inte datavirusangreppen utan kylan.

Vad gör man?

Flytta på dig till 37.8170S, 144.9670E så försvinner det problemet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är en å åttiosex, inga glasögon än så länge.

Riktiga män ska vara minst 190 cm och väga minst 90 kg. ;)

 

 

 

_________

TicoRoman - The One And Only

 

[inlägget ändrat 2003-02-01 15:48:27 av TicoRoman]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktiga män ska vara minst 190 cm och väga minst 90 kg. ;)

 

Hmmm... 190 cm-gränsen klarar jag inte, men den andra gränser är än så länge inga problem... jobbar iofs på att minska där, men sånt tar tid.... ;))

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktiga män ska vara minst 190 cm och väga minst 90 kg.

 

Riktiga män är 186 cm långa, väger 64 kg, har skäggstubb och kör buss! *asg*

 

Bosse

 

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktiga män är 186 cm långa, väger 64 kg, har skäggstubb och kör buss! *asg*

:)

 

 

_________

TicoRoman - The One And Only

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det vore ju faktiskt rätt skoj att ha en "datanörd-kväll" med alla på eforum... terrorisera någon pub i mellansverige med data-snack en hel kväll! ;)

 

Jag ställer lätt upp! :)

 

____________________

/brorsan -som inte tar något ansvar för detta inlägg då det skrevs i ett alkoholpåverkat tillstånd :D

http://www.brorsan.com

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det vore ju faktiskt rätt skoj att ha en "datanörd-kväll" med alla på eforum... terrorisera någon pub i mellansverige med data-snack en hel kväll! ;)

Jag ställer oxå upp. Hoppas det kommer några eForum-brudar. Måste ju ragga lite emellanåt, och med vårt data-snack den kvällen lär man inte få napp hos icke-eForum-ladies. :)

 

 

_________

TicoRoman - The One And Only

 

[inlägget ändrat 2003-02-02 01:21:48 av TicoRoman]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahahaha :)

 

Nä, det är nog ingen större risk att nån "vanlig" flicka blir imponerad av repliker som "jag kan alla MS produktnycklar utantill" eller "jag kan kompilera och installera en ny kärna i Linux med en rad i konsollen" ;)

 

____________________

/brorsan -som druckit för många grogg!

http://www.brorsan.com

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det vore ju faktiskt rätt skoj att ha en "datanörd-kväll" med alla på eforum... terrorisera någon pub i mellansverige med data-snack en hel kväll! ;)

 

Jo, det vore rätt kul. Som sagt - den enda som dök upp, förutom mig själv, var Stefan Johansson på Eforums "rendezvous" i Kungsträdgården under Restaurangernasdag (http://www.restaurangernasdag.se) förra året.

 

Någon som har förslag på årets rendezvous? ;)

 

Mvh

-Cat

_________________________________________________

”Varför vara besvärlig

när man med lite fantasi kan bli helt omöjlig.”

okänd

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förr brukade jag kolla igenom bokhyllan hos folk jag aldrig varit hemma hos tidigare - numera väntar jag en lagom stund sedan frågar jag om datorn är tillgänglig. Alltid kul att se vad andra har i burken. I bland blir man försräckt, t.ex. när den sköts av familjens tonåring. Då lämnar man burken med lätt illamående och rysningar.

------

Lena Marie

Döm ingen förrän du gått en mil i hans mockasiner

(Indianskt ordspråk)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid kul att se vad andra har i burken.

 

Så du menar att folk bara låter dig kolla i deras datorer? Inte för att jag har något konstigt i min dator men den är min och personlig och låta andra rota omkring i den skulle aldrig falla mig in.

 

De kan få kolla någon webbsida och så medans jag ser på, det går bra. Men låta någon sitta själv med min dator? Nääää!

 

Bosse

 

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, inte kollar jag på det sättet du tror. Det handlar om kommunikation. Vilken kapacitet, vilket OS, favoritlänkar man delar med sig av. Det du uppfattade att jag menar är lika illa som när folk snokar i andras badrumskåp eller sängbordslådor. Och inte ber jag väl att få sitta själv med andras datorer! Mitt inlägg handlade mest om att min inställning till vad jag finner intressant hos andra har ändrats sedan jag blev "nörd"

 

//Lena Marie

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår vad du menar!

 

Jag tycker att bara detta att någon annan ska använda min dator stör mig. Sitta framför den och använda tangentbordet. Tramsigt? Jag vet! Kan bero på att jag aldrig haft någon dator i familjen som alla använder. När jag var sambo hade vi vars en dator och ingen var inne i den andres utom då hon sa: Hjälp! Den vill inte som jag vill. Då fick jag ju fixa hennes dator, jag är ju snäll...

 

Bosse

 

”Det du inte gör idag kan du göra imorgon... utom att besöka http://www.bamh.just.nu det måste du göra idag!”

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

> Men det ska väl vara så att på forum av olika slag

> på Internet så vill man vara anonym.

 

Själv är jag inte så väldigt anonym. Det finns ingen annan som heter som jag, jag har en välbesökt hemsida och jag har varit på TV. Liksom du jobbar jag med att förflytta människor, men jag kör tåg istället. Förmodligen har flera stycken åkt med mig. En vet jag i alla fall. Weyland, för han kom fram och hälsade.

 

Att jag inte bryr mig om att vara anonym är väl att, tja, har nog inte funderat så mycket på det. Jag har hållt på med sånt här sen 1993 och på den tiden var man inte anonym, så det är kanske bara gammal vana.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja du Bosse - här hos mig står datorn i hallen (halva hallen upptas faktiskt av ett datorbord från ikea) och båda mina barn använder den, jag har liksom inget val. Det är som att vara skyltdocka på Åhlens. Dock hade jag direkt skaggat egna datorer till barnen om någon vänlig själ donerade en summa pengar till mig :-)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...